Kui IT-firma Toggl alustas 2014. aastal kaugtööga, siis ei kasutanud ettevõtted veel suures mahus niisugust töötegemise vormi. Toona sai IT-firma kiiresti ka oma õppetunnid, selgus saatest „Lavajutud“.

- IT-firma Toggl kaasasutaja Krister Haav. Foto: Raul Mee
IT-firma Toggl kaasasutaja Krister Haav tõi näite koosolekute läbiviimisest. Tema sõnul tekkis toona olukord, mil osa töötajaid osales koosolekul kontorist ja teised videosilla vahendusel, ent osa otsuseid võeti vastu koosolekuvälisel ajal. Seda peaks tema hinnangul vältima, kuna kaugtöö tegijad võivad sellest järeldada, et neid ei hinnata, mistõttu on sel mõju töötajate moraalile. Samuti ei jõua tema sõnul niiviisi ka vajalik informatsioon suuremasse seltskonda. Kuidas niisugust olukorda vältida, kuulete saatest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.