Tele2 Eesti turundusjuht: ka kriisides võidavad need, kes turundusele rõhku panevad
Isegi kriiside ajal võidavad need ettevõtted, kes aktiivselt turundusalaselt tegutsevad, rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Tiina-Mall Vannastu.
Aina enam liigub turundus Vannastu sõnul sotsiaalmeediakanalitesse. Samuti tuleb tema sõnul edasi investeerida tööandja brändingusse ja rõhku panna sisemisele kommunikatsioonile. „See mäng, mida turundajad mängivad, läheb oluliselt taktikalisemaks,“ ütles Vannastu.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.