• OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,75%5 961,27
  • DOW 301,25%43 951,54
  • Nasdaq 0,31%19 024,07
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 225−0,85%38 026,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,17
  • OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,75%5 961,27
  • DOW 301,25%43 951,54
  • Nasdaq 0,31%19 024,07
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 225−0,85%38 026,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,17
  • 22.03.23, 14:00

Schenkeri juht: peamine ootus valitsusele on õiglased konkurentsitingimused

ELEA nõukogu liige ja ASi Schenker tegevjuht Janek Saareoks tunnistas saates "Logistikauudised eetris", et peamine ootus loodavale valitsusele on õiglaste konkurentsitingimuste tagamine transpordi- ja logistikasektoris ning keskkonnasõbralike transpordilahenduste soodustamine.
Eesti Logistika ja Ekspedeerimise Assotsiatsiooni (ELEA) nõukogu liige ja ASi Schenker tegevjuht Janek Saareoks.
  • Eesti Logistika ja Ekspedeerimise Assotsiatsiooni (ELEA) nõukogu liige ja ASi Schenker tegevjuht Janek Saareoks. Foto: Raul Mee
Eesti Logistika ja Ekspedeerimisettevõtete Assotsiatsiooni (ELEA) nõukogu liige ja ASi Schenker tegevjuht Janek Saareoks tunnistas saates "Logistikauudised eetris", et sektor ei oota uuelt loodavalt valitsuselt mingeid toetusi, küll aga poliitikat, mis tagaks strateegiliselt elutähtsale valdkonnale võrdsed konkurentsitingimused võrreldes naaberriikidega.
„Mõistame, et riigil pole rahaga priisata ja kohe homme kõiki maanteid neljarajaliseks ei ehita, kuid on väga palju asju, mida saab teha nüüd ja kohe ilma miljoneid eurosid investeerimata. Alustagem kas või pikemate veoste teele lubamisest või päevarahade süsteemi korrastamisest,“ nentis Saareoks, kelle sõnul tuleks välja töötada ka strateegia, kuidas suunata rohkem kaubavedusid raudteele ning ettevõtteid eelistama keskkonnasõbralikumaid kütuseid.
„Raudtee maksustamisel ei suuda see enam konkureerida maanteevedudega, ehkki see oleks oluliselt keskkonnasõbralikum. Maanteevedudes kasutatakse aga endiselt fossiilset kütust, sest keskkonnasõbralik HVO on liiga kallis. Kõiki neid probleeme saaks lahendada väga lihtsalt,“ nentis Saareoks.
Saates võeti luubi alla Eesti transpordipoliitika tervikuna, arutleti, millised on sektori ootused loodavale valitsusele ning millistes konkurentsitingimustes meie logistikasektori täna tegutseb.
Saadet "Logistikauudised eetris" juhib logistikauudised.ee teemaveebi juht Tõnu Tramm.
Schenkeri juht: peamine ootus valitsusele on õiglased konkurentsitingimused
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.24, 07:00
Arvutipargi renditeenusega investeerib ettevõtja oma põhiärisse
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele