• OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 2251,33%38 558,52
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,66
  • OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 2251,33%38 558,52
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,66
  • 22.03.23, 14:00

Schenkeri juht: peamine ootus valitsusele on õiglased konkurentsitingimused

ELEA nõukogu liige ja ASi Schenker tegevjuht Janek Saareoks tunnistas saates "Logistikauudised eetris", et peamine ootus loodavale valitsusele on õiglaste konkurentsitingimuste tagamine transpordi- ja logistikasektoris ning keskkonnasõbralike transpordilahenduste soodustamine.
Eesti Logistika ja Ekspedeerimise Assotsiatsiooni (ELEA) nõukogu liige ja ASi Schenker tegevjuht Janek Saareoks.
  • Eesti Logistika ja Ekspedeerimise Assotsiatsiooni (ELEA) nõukogu liige ja ASi Schenker tegevjuht Janek Saareoks. Foto: Raul Mee
Eesti Logistika ja Ekspedeerimisettevõtete Assotsiatsiooni (ELEA) nõukogu liige ja ASi Schenker tegevjuht Janek Saareoks tunnistas saates "Logistikauudised eetris", et sektor ei oota uuelt loodavalt valitsuselt mingeid toetusi, küll aga poliitikat, mis tagaks strateegiliselt elutähtsale valdkonnale võrdsed konkurentsitingimused võrreldes naaberriikidega.
„Mõistame, et riigil pole rahaga priisata ja kohe homme kõiki maanteid neljarajaliseks ei ehita, kuid on väga palju asju, mida saab teha nüüd ja kohe ilma miljoneid eurosid investeerimata. Alustagem kas või pikemate veoste teele lubamisest või päevarahade süsteemi korrastamisest,“ nentis Saareoks, kelle sõnul tuleks välja töötada ka strateegia, kuidas suunata rohkem kaubavedusid raudteele ning ettevõtteid eelistama keskkonnasõbralikumaid kütuseid.
„Raudtee maksustamisel ei suuda see enam konkureerida maanteevedudega, ehkki see oleks oluliselt keskkonnasõbralikum. Maanteevedudes kasutatakse aga endiselt fossiilset kütust, sest keskkonnasõbralik HVO on liiga kallis. Kõiki neid probleeme saaks lahendada väga lihtsalt,“ nentis Saareoks.
Saates võeti luubi alla Eesti transpordipoliitika tervikuna, arutleti, millised on sektori ootused loodavale valitsusele ning millistes konkurentsitingimustes meie logistikasektori täna tegutseb.
Saadet "Logistikauudised eetris" juhib logistikauudised.ee teemaveebi juht Tõnu Tramm.
Schenkeri juht: peamine ootus valitsusele on õiglased konkurentsitingimused
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.10.24, 15:18
Las me korraldame sinu peo! UMA, Lore ja Lessner Noblessneris pakuvad maitsvat toitu ja vinget meelelahutust
Ettevõtte või sõpruskonna jaoks sündmuse planeerimine ei pea olema peavalu, kus ürituse eestvedaja end peo toimumise ajaks tühjakspigistatud sidrunina tunneb. Restoran Lee ja Lore Bistroo meeskond, kes avas suvel kaks uut põnevat kohta – restorani UMA ja kokteilibaari Lessner –, korraldab just sinu vajadustele vastava õhtu, sätib paika menüü ja kannab hoolt ka meelelahutusliku poole eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele