“Turunduskommunikatsioon on midagi, mis võimendab ettevõtte ja selle inimeste toimimist ja seda, mis nad juba on. Minu hinnangul on väga halb kommunikatioon, mis üritab ehitada üles midagi, mida ettevõttes tegelikult ei ole,” rääkis sõnumiagentuuri Akkadian partner ja hinnatud kommunikatsiooniekspert Kadri Lainas.
- Kadri Lainas ja Keit Ausner. Foto: Äripäev
Kommunikatsioon ümbritseb meid kõikjal. See on sõnumites, mis liiguvad ettevõtte sees ja sealt välja. See on artikkel ajalehes, e-kiri nõukogule, klienditoe vastus telefonikõnele, slaidiesitlus koostööpartnerile ja uue strateegia juurutamine töötajatega.
Lainas jagab saates "Eetris on turundusuudised" soovitusi, kuidas kommunikeerida keerulisi olukordi nagu näiteks hinnatõus või ootustele alla jäänud käibe- ja kasumitulemused. Lisaks tuleb juttu sellest, kuidas oleks õige reageerida negatiivsele sisule ja kommentaaridele sotsiaalmeedias. Saadet juhib Keit Ausner.
Kommunikatsoonieksperdi soovitused keerulisteks olukordadeks
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.