AI võimaldab turunduskampaanias välja saata pool miljonit erinevat sõnumit
Kuidas on võimalik ühes kampaanias välja saata 500 000 personaliseeritud sõnumit, mis on sihitud teksti, reklaampildi või videoga, kuuleb värskes Äripäeva raadio sisuturundussaates.
Saates tuleb jutuks AI roll turunduse planeerimisel, andmete kogumine ja järjest karmistuvad privaatsusnõuded. Räägime ka sellest, kas turunduses on mõistlik kõike mõõta.
Turundusjuttu räägime Omnicomi grupi digiturunduse juhi Angelo Maiuri ja OMD Estonia juhi Toomas Tepomehega. Saadet juhib Hando Sinisalu.
AI võimaldab turunduskampaanias välja saata pool miljonit erinevat sõnumit
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.