AI võimaldab turunduskampaanias välja saata pool miljonit erinevat sõnumit
Kuidas on võimalik ühes kampaanias välja saata 500 000 personaliseeritud sõnumit, mis on sihitud teksti, reklaampildi või videoga, kuuleb värskes Äripäeva raadio sisuturundussaates.
Saates tuleb jutuks AI roll turunduse planeerimisel, andmete kogumine ja järjest karmistuvad privaatsusnõuded. Räägime ka sellest, kas turunduses on mõistlik kõike mõõta.
Turundusjuttu räägime Omnicomi grupi digiturunduse juhi Angelo Maiuri ja OMD Estonia juhi Toomas Tepomehega. Saadet juhib Hando Sinisalu.
AI võimaldab turunduskampaanias välja saata pool miljonit erinevat sõnumit
5. novembri USA presidendivalimiste tagajärjel võivad käesoleva aasta viimased kuud osutuda investoritele muutlikuks. Freedom24 analüütikud hindavad, kuidas võiks Donaldi Trumpi võit mõjutada aktsiaturge kaubandus-, energia-, kaitse- ja tehnoloogiasektorites.