Elamuarendaja Bonava Eesti teeb igal kevadel oma töötajate seas rahulolu-uuringu, et saada tagasisidet ettevõtte toimimisele, juhtimisele ja sellele, kuidas meeskonnas töö toimib. Iga viimne kui töötaja võttis vabatahtlikust uuringust osa.
- Bonava Eesti personalivaldkonna eestvedaja Anneli Villemson leiab, et töötajad on seda tulemuslikumad, mida rohkem nad tajuvad, et neid kuulatakse. Foto: Äripäev
“Bonava Eesti töötajad on rahulolevad ja pühendunud tegijad, kes hindavad oma juhte,” toob Äripäeva raadio sisuturundussaates välja Bonava Eesti personalivaldkonna eestvedaja Anneli Villemson.
Kõik Bonava Eesti, Läti ja Leedu töötajad võtsid uuringust osa – räägime, mis sellise tulemuse eelduseks on. Ka tuleb juttu firma uuenenud väärtustest, milleks on pühendumus, hoolivus ning teadmishimu, ja sellest, kuidas neid rakendatakse nii üksteise, klientide kui ka koostööpartneritega suhtlemisel.
Põikame ka kinnisvaraturu hetkeolukorda. Villemson tõdeb, et kuigi olukord kinnisvaraturul on keeruline ja ettevõttena ei saa nad küll kontrollida seda, mida teeb turg nende ümber, saavad nad siiski olla oma tegemistes läbipaistvad ja seeläbi toetada oma töötajaid.
Saadet juhib Sigrid Hiis.
Bonava Eesti töötajaid motiveerib teadmine, et nende arvamusega arvestatakse
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.