• OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 500−0,13%5 738,17
  • DOW 300,33%42 313
  • Nasdaq −0,39%18 119,59
  • FTSE 1000,43%8 320,76
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,26
  • OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 500−0,13%5 738,17
  • DOW 300,33%42 313
  • Nasdaq −0,39%18 119,59
  • FTSE 1000,43%8 320,76
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,26
  • 30.06.23, 11:57

Ekspert avab Eesti lemmikbrändide tagamaad

Kuidas kujunevad Eesti lemmikbrändid ning miks tänavu osutus eestlaste lemmikuks YouTube, selgitas Kantar Emori uuringuekspert Katrin Männaste.
YouTube osutus eestlaste lemmibrändiks, kui anti ette vastusvariandid. Spontaansete vastuste puhul tõusid esile teised nimed.
  • YouTube osutus eestlaste lemmibrändiks, kui anti ette vastusvariandid. Spontaansete vastuste puhul tõusid esile teised nimed. Foto: Zuma Press / Scanpix
Männaste rääkis Äripäeva raadio reedeses hommikuprogrammis lähemalt, et kui küsida vastajatelt ilma valikuvariantideta lemmikbrände, siis esile tõusevad traditsioonilised brändid, mida reklaamitakse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele