Seekordses "Digiturunduse praktikumi" saates räägime Mediabrands Digitali tehnoloogiajuhi Harlis Velki ja EssenceMediaCom Estonia digiturunduse spetsialisti Heleen Sutiga kahest edukast digiturunduse kampaaniast, mis said tunnustatud ka aasta digiteo tiitliga.
- Saatejuht Priit Kallas, Mediabrands Digitali tehnoloogiajuht Harlis Velk ja EssenceMediaCom Estonia digiturunduse spetsialist Heleen Sutt. Foto: Äripäev
Harlis Velk räägib lähemalt airBalticu Google'i otsingureklaami suurepärastest tulemustest ning Heleen Sutt avab Circle K suvise mobiilimängu edu tagamaid ning tutvustab selle turundusmiksi.
Saates võetakse mõlemad kampaaniad tükkideks lahti ning räägitakse mida, tehti ning mis tulemuse tõi. Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrowst.
Kaks edukat digiturunduse kampaaniat, mis lõid laineid
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.