Juhtide kogemused müügitarkvarast: olulised õppetunnid, mida tähele panna
Saates "Nimed müügitahvlil" räägivad Forus Taxi äriklientide valdkonnajuht Urmas Kamdron ja Stokkeri juhatuse liige Madis Kaur enda kogemustest müügitarkvara juurutamisel ning sellest, millised on nende suurimad õppetunnid seal ja vead, mida tasub teistel kindlasti vältida.
Luubi all on kaks müügitarkvara turu liidrit, Pipedrive ja Salesforce. Saates tuuakse välja kogemused liidestusest, partneri valikust, meeskonna pardale toomisesest ning ka see, kuidas võiks raha tagasi teenida.
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.