Iga powerpoindi peale pole investorid valmis raha andma ja see mõjub kaitsetööstusele hästi, rääkis Milrem Robotsicsi juht Kuldar Väärsi Äriplaani konverentsi laval.
- Milremi selle aasta tulemused näitavad, et võrreldes möödunud aastaga kasvatab ettevõte käivet kaks korda. Ka 2024. aastalt ootab Kuldar Väärsi sarnast kasvu. Foto: Raul Mee
Investorite ettevaatlikkus tähendab, et tootlust otsitakse sektoritest, kus kasv on tõenäolisem. Tänu sellele võiks kaitsetööstuse idufirmadel minna hästi – võimalused investeeringute kaasamiseks on suuremad, selgitas Väärsi.
Väärsi toob välja, et idude väärtused on aastaga oluliselt langenud ja toimunud on teatud kainenemine. Rahakaasajad peavad veelgi kriitilisemalt suhtuma raha mõistlikku kasutusse.
Ettekandes räägib Kuldar Väärsi sellest, mis võimalused ja väljakutsed ootavad Milremit ja Eesti kaitsetööstust ees lähiaastatel.
Juttu tuleb Milremi aktsionäridest, kelle hulka kuulub Araabia Ühendemiraatide tehnoloogia- ja kaitsekontsern EDGE Group. Väärsi jagab, mille alusel ise investeeringuid teeb ja mis juhtub kaitsetööstuses pärast Ukraina sõja lõppu.
Modereerib Äripäeva peatoimetaja Meelis Mandel. Ettekanne on salvestatud tänusel majanduskonverentsil "Äriplaan 2024".
Kuldar Väärsi: investorid on ettevaatlikud ja see mängib kaitsetööstuse kasuks
Seotud lood
Olerexi kaupluste müük on tõusuteel ja selle tempo on tunduvalt kiirem kui kütusemüügi puhul, rääkis Äriplaani laval tanklaketi kaasasutaja ja aktsionär Antti Moppel.
Äriplaani laval nentisid Alexela suuromanik Heiti Hääl ja Kaamos Grupi nõukogu esimees Kaido Jõeleht, et uuel aastal pole ruumi palgatõusuks.
Ivar Vendelin, kes on Infopanga andmetel kasusaaja kümnetes ettevõtetes, rääkis septembris Äriplaani konverentsil, et Apolloga on plaanis teha börsidebüüt, ja avas, millistel ettevõtetel MM Grupis võiks järgmisel aastal edukalt minna.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.