Lääne-Virumaa on loomas oma brändiidentiteeti ning maakonna peale mõeldes peaks inimesed ette kujutama elamusterohket ja mitmekesist piirkonda.

- Vasakul on disainiagentuuri Velvet loovjuht Andrus Lember ning vasakul tegevjuht Pärtel Vurma.
- Foto: Kollaaž/Velvet
Disainiagentuuri Velvet tegevjuht Pärtel Vurma ja loovjuht Andrus Lember rääkisid Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et brändi loomine on maakonna identiteedi jaoks oluline. Agentuur ja Lääne-Virumaa soovivad, et inimestele ja ettevõtjatele jääks maakonnast mällu positiivne kogemus, mis tooks nad ka sinna tagasi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Töötajate osalusoptsioonid on viimase kümnendi jooksul kujunenud Eesti idufirmades oluliseks motivatsioonivahendiks. Nende populaarsus on märkimisväärselt kasvanud alates 2011. aastast, kui jõustus maksusoodustus, mis võimaldab osalust anda soodustingimustel ilma erisoodustusmaksuta.