Seekordses "Digiturunduse praktikumi" saates räägivad Adacti asutaja ja juht Kalev Kärpuk ja saatejuht Priit Kallas Dreamgrow’st mängustamisest ning sellest, kuidas see aitab ettevõtetel kliente rohkem endaga siduda.
- Priit Kallas ja Kalev Kärpuk. Foto: Äripäev
Saates saab vastuse, mis asi on mängustamine, kuidas on seda kõige mõistlikum kasutada, millistele ettevõtetele see üldse sobib ning ka see, mis võiksid mängustamise kampaania eesmärgid olla.
Kuna mängustamise puhul on tegemist mängulise tegevusega, siis arutletakse saates ka selle üle, kui keeruliseks võiks mängu üles ehitada, et kliendid poole pealt ära ei kaoks. Millised võiksid olla võiduvõimalused ning mida anda preemiaks mängus osalejatele? Kuidas mängustamisega lojaalsust kasvatada ning lojaalsuspunkte jagada, et see motiveeriks klienti?
Lisaks praktilistele soovitustele tuuakse saates ka põnevaid reaalseid näiteid, mis on töötanud.
Mängustamine – kuidas see aitab ettevõtte turunduse uuele tasemele viia
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.