• OMX Baltic−0,25%272,29
  • OMX Riga−0,13%872,59
  • OMX Tallinn−0,33%1 736,47
  • OMX Vilnius−0,27%1 050,05
  • S&P 5000,84%5 760,54
  • DOW 300,57%42 032,5
  • Nasdaq 1,1%18 379,85
  • FTSE 100−0,36%8 155,01
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,26
  • OMX Baltic−0,25%272,29
  • OMX Riga−0,13%872,59
  • OMX Tallinn−0,33%1 736,47
  • OMX Vilnius−0,27%1 050,05
  • S&P 5000,84%5 760,54
  • DOW 300,57%42 032,5
  • Nasdaq 1,1%18 379,85
  • FTSE 100−0,36%8 155,01
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,26
  • 27.03.24, 11:23

Bussifirma juht: tihe Tartu–Riia rongigraafik oleks majanduslik enesetapp

Tartu ja Riia vahele on vaja tihedama graafikuga ühistransporti, kuid selle lahendamine rongidega on bussidest oluliselt keskkonnakahjulikum ja väga kallis, kritiseeris Lux Expressi juht Ingmar Roos.
Buss on rongist oluliselt keskkonnasäästlikum, selgitas Lux Expressi juht Ingmar Roos.
  • Buss on rongist oluliselt keskkonnasäästlikum, selgitas Lux Expressi juht Ingmar Roos. Foto: Konstantin Sednev/Postimees Grupp/Scanpix
Roosi arvutuste järgi on mõistlikult koormatud bussi CO2 heide 21,7 g ühe reisija-kilomeetri kohta. Kui arvestada riigi kõige optimistlikuma plaaniga, mille järgi hakkab uue rongiliiniga Tartu ja Riia vahet sõitma 70 000 inimest aastas, on Roosi arvutuste järgi rongi CO2 heide üle 80 g reisija kilomeetri kohta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele