Ärianalüütika pole eesmärk omaette, vaid vahend eesmärgi saavutamiseks. Kuidas andmeid koguda, analüüsida ja esitada, sellele keskendume värskes Äripäeva raadio sisuturundussaates.
- Kui ettevõttel on vaja muutusi ellu viia, siis analüütika abil tuleks jälgida nende mõju ja tulemusi, et kiirelt ja operatiivselt reageerida, selgitavad saatekülalised Vaido Otsar ja Kristen Pugi.
Saates räägime ärianalüütikast ja võtame lähema vaatluse alla puiduettevõtte Barrus mitmekümne aasta pikkuse teekonna ärianalüütika rakendamisel. Kogemusi jagab Barruse IT-juht Vaido Otsar.
“Kõige olulisem on taibata, et sinu andmeid mingisugusel hetkel võiks saada analüüsida. See on kõige esimene samm,” selgitab Otsar, kust pihta hakata.
Tarkvaraanalüütika juhtivkonsultant Kristen Pugi OIXIO Digitalist räägib sellest, milliseid andmeid on mõtet koguda ja kuidas on mõistlik neid esitada ja visualiseerida. Oluline on õige eesmärgistamine, ettevõtte kultuur ja pikk planeerimisaeg. Lähemalt saab aga kuulata saatest.
Saadet juhib Hando Sinisalu.
Kogemuslugu, kuidas ärianalüütika on aidanud puidufirmal valukohti ületada
Kuidas andmed ettevõtte kasuks tööle panna, saab kuulda ka 16. mail seminaril
“Andmetest tegudeni”.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.