Legendaarne kuldmunapidu on taas möödas ning parimad turundustööd ja agentuurid on saanud tunnustuse. Ent mis on nende auhindade võitnud agentuuride edu taga?
- Hamburg & Partnerite partner ja tegevjuht Kristi Jõesaar, Jolose partner ja tegevjuht Tanel Lillepalu ning saatejuht Keit Ausner. Foto: Äripäev
Saate "Eetris on turundusuudised" külalisteks on tänavused võitjad: viiendat aastat järjest aasta üritusturundusagentuuri tiitli saanud agentuuri Jolos partner ja tegevjuht Tanel Lillepalu ning teist aastat järjest aasta kommunikatsiooniagentuuri tiitliga pärjatud Hamburg & Partnerite partner ja tegevjuht Kristi Jõesaar.
Saatekülalised avavad ukse aasta agentuuride igapäevaellu ning jagavad oma meeskonna traditsioone ja harjumusi. Näiteks selgitab Lillepalu, kuidas Jolose hästi struktureeritud tööprotsessid aitavad vigu vältida ja kvaliteeti ühtlasena hoida. Jõesaar tutvustab nende meeskonna hommikuid, mis algavad alati uudiste lugemisega. Räägime nende endi lemmikkampaaniatest ja suurimatest prohmakatest, natuke Furbydest ning ühtlasi kuuled aasta agentuuride nippe loovuse käivitamiseks (ka esmaspäeva hommikul).
Saadet juhib Keit Ausner.
Mis käivitab auhinnatud turundusagentuure?
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.