Euroopa jalgpalli meistrivõistluste suursponsori jaekett Lidli abiga saavad üksteist Eesti last järgmisel nädalal saata jalgpallurid mänguväljakule.
- Eesti lapsed saavad jalgpalluritega väljakule jalutada järgmisel nädalal. Foto: ZumaPress/Scanpix
Kandidaate oli 4000, kellest üksteist õnnelikku juhuslikult välja valiti, rääkis Lidli kommunikatsioonijuht Katrin Seppel Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Seppel tõdes, et Lidli sponsorlus kindlasti äratab inimestes tähelepanu, kuid kampaania peamine eesmärk on viia lapsed jalgpalli ning liikumiseni.
Samuti tuli jutuks, kuidas läheb Lidl Eesti jaeketiturul, milliseid tooteid ostetakse majanduslanguse pärast vähem ning mis plaanid on Lidlil veel sel aastal täide viia.
Intervjueeris Laura Saks.
Eesti laste saatel saavad Euroopa jalgpallistaarid väljakule
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.