E‑kaubanduse UX konverentsi vestlusringis osalejad rääkisid sellest, milline on praegu Eesti e‑kaubanduse seis, kuidas parandada e‑poe kasutajakogemust ning kuidas on kliendikäitumine viimastel aastate muutunud ja millised on tulevikutrendid.
- Roadly juht Kethy Bonder, Rahva Raamatu e‑äri arendusjuht Toomas R. Raist ja Selveri äriarvestuse juht Kristjan Anderson. Foto: Raul Mee
Kevadel toimunud konverentsi vestlusringis said sõna Roadly juht Kethy Bonder, Rahva Raamatu e‑äri arendusjuht Toomas R. Raist ja Selveri äriarvestuse juht Kristjan Anderson.
Nad rääkisid ka sellest, kuidas tagada see, et muudatusi ja parandusi saaks kiiresti ellu viia ning klientide mured kiirelt lahendatud.
Saadet "E‑kaubanduse areng ja tulevik" toetab DPD Eesti.
Edukate e‑poodide soovitused, kuidas kasutajakogemust parandada
Seotud lood
Freedom Holding Corp. avaldas oma 2025. aasta teise kvartali tulemused, mis näitavad ettevõtte käibes ja puhaskasumis märkimisväärset kasvu. Tulenevalt laienemisest, tõusid ka ettevõtte kulud.