• OMX Baltic0,81%286,27
  • OMX Riga0,02%877,2
  • OMX Tallinn0,63%1 811,99
  • OMX Vilnius0,38%1 122,07
  • S&P 5001%5 996,66
  • DOW 300,78%43 487,83
  • Nasdaq 1,51%19 630,2
  • FTSE 100−0,02%8 519,02
  • Nikkei 2250,32%39 027,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%103,12
  • OMX Baltic0,81%286,27
  • OMX Riga0,02%877,2
  • OMX Tallinn0,63%1 811,99
  • OMX Vilnius0,38%1 122,07
  • S&P 5001%5 996,66
  • DOW 300,78%43 487,83
  • Nasdaq 1,51%19 630,2
  • FTSE 100−0,02%8 519,02
  • Nikkei 2250,32%39 027,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%103,12
  • 06.08.24, 16:00

Tööandja bränding on kahesuunaline protsess

„Tööandja bränding on protsess, mille käigus luuakse ja hallatakse ettevõtte mainet ja imagot tööandjana,“ sõnastab Instari projektijuht Birgit Ruunik lihtsa põhitõe, millest tänapäeval ei saa mööda vaadata küll ühegi ettevõtte juht.
Instari projektijuht Birgit Ruunik ja saatejuht Helen Roots.
  • Instari projektijuht Birgit Ruunik ja saatejuht Helen Roots. Foto: Äripäev
Lisaks eelmainitule hõlmab tööandja bränding ainulaadse väärtuspakkumise loomist ja edastamist praegustele ja potentsiaalsetele töötajatele eesmärgiga kujundada ettevõte ihaldusväärseks töökohaks. Selle kontseptsiooni alla kuuluvad mitmesugused tegevused ja strateegiad, mis aitavad ettevõttel meelitada, kaasata ja hoida talente – kõlab lihtsalt, kuid nõuab siiski, et kogu projekt oleks põhjalikult läbi mõeldud, et asju ei tehtaks lihtsalt tegemise või linnukese pärast.
Saates "Töö ja palk" uurib Personaliuudiste juht Helen Roots, mis olukord tööandja brändingu vaatepunktist Eesti tööandjate seas valitseb ja kes on pigem altid sellesse panustama. Saame teada, mida on tööandja brändingust võita tööandjal ning mis kasu saab töötaja, olles oma ettevõtte brändisaadik. Kuuleme soovitusi, millele mõelda, soovides luua atraktiivset töötaja väärtuspakkumist, ja saame teada, mis aspektid eri sihtrühmi tööandja valikul enim kõnetavad.
Samuti jagab Birgit Ruunik soovitusi, kuidas kommunikeerida brändisaadikute programmi töötajatele nii, et nad ise tahaksid anda oma panuse ettevõtte kuvandi loomisse, ning annab kolm head nõuannet, mida tööandja brändingu ja brändisaadikute teed alles alustajal tasuks läbi mõelda, et teekonnast maksimaalset ja positiivset kasu lõigata.
Tööandja bränding on kahesuunaline protsess
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.01.25, 11:56
Südikad väikeettevõtjad tulevad kriisidest võitjatena välja
Äripäeva raadio sisuturundussaade on pühendatud väikeettevõtete konverents-messile Südi 2025, kus jagavad kogemuslugusid väikeettevõtjad. Suurfirmade esindajad annavad nõu finantseerimise, energia-, IT-, tervise- ja personaliküsimustes.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele