Diplomaat Hannes Hanso ja ettevõtja Mart Kuusk üritavad esimeste eestlastena ületada sõudepaadil Atlandi ookeani. Mehed on juba poolteist kuud veteväljal. Maad veel ei paista.
- Kena Reina logiraamatust: “Paadi ümber kalad parves. Hannes on kõik landid läbi proovinud. Ei muhvigi.” Foto: Uhhuduur
Lausvihma ja tuule kiuste õnnestus Hannes Hanso satelliitside kaudu Äripäeva raadio eetrisse püüda. “Olud on päris spartalikud siin, nalja ei ole,” tunnistas Hanso, samal ajal kui meeskonnakaaslane sõudepaadi Kena Reina pardalt, Mart Kuusk, võitles oma vahetuses aerudel 5-meetriste lainetega. “See on ülisuur katsumus, mis iga su keharaku paneb proovile, nagu üldse saab olla, ja muidugi vaimu.”
Kuigi reis on veninud ilmaolude tõttu juba oluliselt pikemaks, sööki meestel õnneks jagub. Ka kala on õnnestunud püüda: panni on naerma pannud nii kerakala, dorada kui lendkala.
45 päeva merel olnud mehed, kelle päevarežiim näeb ette nii vaheldumisi sõudmist kui laevavahti, ja loomulikult puhkust, tunnistavad, et argielu on ookeanil sõudes kaugeks jäänud. “Teame, et endine president Rüütel suri, Estlink tehti katki ja Donald Trump on president, aga ausalt, me ei tea maailmas toimuvast suurt mitte midagi,” tunnistas tavaelus Hiinas Eesti suursaadiku ametit pidav Hanso.
- Kena Reina logiraamatust: “Mart: Hommikust peale sajab. On nii märg olemine, et ma tõesti ei oska ette kujutada 0,1 mm kuiva kohta oma kehal. Iiliti on tuul üle 15 m/s ja see vihm liigub nagu loor lainete kohal, idast, otse näkku ja silma. Kehasooja hoidmiseks on seljas jope. Muud pole. Sekundaarsed sootunnused on kolinud ilmselt kõhuõõnde.” Foto: Uhhuduur
Kuula intervjuud otse ookeanilt. Küsitles Neeme Korv:
Poolteist kuud sõudepaadiga ookeanil: “Süüa meil on… Aga nalja siin ei ole!”
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti suursaadik Hiinas Hannes Hanso soovitab ettevõtjatel lõigata Hiina turg tükkideks, et seda oleks lihtsam hoomata.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.