Eesti suurim massaažitoolide vahendaja Borealis Holding on üle 10 aasta pikkuse tegevuse jooksul kasvatanud oma käivet stabiilselt järjest kiirenevas tempos. Ettevõtte edu aluseks on hoidumine nii liigsetest apsudest kui ka liigsest eufooriast ning mõistmine, et toode võib olla kuitahes hea, ent hinnangu sellele annab siiski klient.
- Massaazitoolid.ee turismimessil Tourest 2016
Massaažitoolide müügile, rendile ja hooldusele on aastate jooksul lisandunud innovatiivseid massaažitooted ja uudsed tervisekaubad, mida tänaseks tõhusateks hinnatakse, näiteks kinesioteip.
„Just kliendid on need, kes määravad pikemas perspektiivis ettevõtte edukuse,“ ütleb Borealis Holding ehk massaazitoolid.ee üks asutajatest Timo Simonlatser. „Kuna tegutseme ühest küljest hästi kitsas valdkonnas, saime kiiresti selgeks, et arvestada tuleb iga kliendi erisooviga ja iga klient on erinev.“
Aastal 2006 külastas ettevõtte üks tänaseid osanikke füsioterapeut Lauri Rannama tööga seonduvalt Jaapanit ning puutus seal esmakordselt kokku inimesi masseerivate robotitega. See pilt jäi toonasele Eesti Suusakoondise füsioterapeudile pikalt silme ette ning umbes pool aastat hiljem tuli ta selle mõttega spontaanselt välja ja nõnda saigi kolme sõbra poolt alus pandud tänaseks suurimale massaažitoole vahendavale ettevõttele. Tõe huvides tuleb ära mainida, et kuna toonased asutajad olid kõik tippspordis tegevad, jäi ettevõtmine alguses spordi järel teisele kohale ja ootas pikalt õiget aega.
Borealis Holdingu põhitegevus on seotud massaažitoolide müügi, rendi ja hooldusega. Aastate jooksul on lisandunud innovatiivseid massaažitooteid ja uudseid tervisekaupu, mida tänaseks tõhusateks hinnatakse, näiteks kinesioteip. Lisaks osutatakse Lauri Rannama eestvedamisel koolitusi ja kolmes maakonnas asuvad füsioteraapiakabinetid osutavad füsioteraapiaalast teenust, mida pakutakse nii äri- kui ka eraklientidele.
- Massaazitoolid.ee turismimessil Tourest 2016
Töötajatele puhkevõimaluste pakkumine on aina tähtsam
„Oleme arenenud tasa ja targu, kuid viimastel aastatel aina kiirenevas tempos, nagu Gaselli tunnustus näitab. Eelmisel aastal avasime esinduse Ülemiste Citys. Oleme laiendanud tootevalikut, samuti teenuste spektrit ehk need mõlemad tegevused on olnud väga olulised meie baasvundamendi loomisel,“ räägib Simonlatser. „Täna teenindame suuremaid ja väiksemaid ettevõtteid, olenemata nende asukohast või tegevusalast. Töötervishoid ja ühes sellega töötajatele puhkevõimaluste loomine on järjest kaalukama tähtsusega ka töötajate värbamisel ja hoolt kandmisel ning meie anname nõu ja aitame luua töötajatele paindlikke puhkevõimalusi. Peamiselt on tähtsaim samm olnud fookuse liikumine tootelt kliendikeskseks ja püüame ka kõige nõudlikumate klientide soovid tagada. Kui päeva lõpus on kliendil palju rõõmsaid ja rahulolevaid töötajaid, kandub see läbi meeldiva suhtluse ka meile ning on parimaks tunnustuseks meie klientide poolt!“
Ettevõtte tugevuseks on kompetentne ja erialaseid teadmisi omav meeskond. Borealis Holding erineb konkurentidest selle poolest, et läheneb igale kliendile kliendi-, mitte tootekeskselt. Järjepidev tegutsemine kindlate põhitõdede järgi ja õigustatud koostööpartnerite valik ongi neid tänaseks Gaselli TOPi toonud. Selga ei pöörata ühelegi kliendile ning püütakse aidata ka siis, kui nende poole pöördutakse täiesti tundmatu massaažitooli remondisooviga. Ja seni on igast murest jagu saadud.
Massaazitoolid.ee-s töötab viis inimest, kellel on loomulikult kättesaadavad massaažitooli piiramatud kasutusvõimalused. „Üldiselt püüame olla hästi paindlik tööandja, tuleme võimalusel töötajatele alati vastu ja panustame sarnaselt meie klientidega hea töökeskkonna loomisse,“ ütleb Simonlatser, lisades, et tähtsal kohal on sport ning teinekord eelistatakse isegi sporti tööle. Ja pärast sporti on ka loomulikult massaaži tarvis!
Timo
[email protected]: +372 55 572 604
Borealis Holding positsioneerib end Eesti turul valdkonnas tugevaks ja usaldusväärseks tegijaks. Kliendid usaldavad neid järjest enam ja seda on rõõm tõdeda kasvavast kliendibaasist. Konkurentsi esineb ikka, kuid kahjuks peab teinekord aitama teiste õnnetuid kliente. Põhjuseks järelteenindus, sest enamik konkurente on orienteeritud väga tootekeskselt ega oska kliente probleemide korral aidata.
„Oluline on mõelda suurelt, püüda oma tegevust laiendada piiri taha ning võimaluste piiratuses mõtlema uute tegevussuundade avangule. Oleme loonud esimesed kontaktid põhjanaabrite juures ja saanud sealt toodete osas samuti head tagasisidet. Ka lõunanaabreid ei ole me unustanud ja püüame oma kogemustele tuginedes laieneda tegevusega sealsele turule. Need on tänasel päeval peamised ambitsioonid tegevusmahtude kasvatamisel,“ ütleb Simonlatser.
Seotud lood
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.