• OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • ST
  • 18.01.21, 00:00

Efektiivse digiturunduskanali 17 saladust, mida Eestis varem avaldatud ei ole

Seda, et internetiturundus on üks võimsamaid viise ettevõtte müügitulu ja kasumi kasvatamiseks, teavad tänaseks tõenäoliselt kõik vähegi digiturundusega kokku puutunud ettevõtjad. Kuidas aga panna Google Ads enda kasuks nii tööle, et konkurendid kahvatuvad ja müüginumbrid kordades tõusevad, õpetab Eesti digiturunduse ekspert Argo Lipp oma värskes e-raamatus.
Pika rahvusvahelise kogemusega digiturunduse ekspert Argo Lipp
  • Pika rahvusvahelise kogemusega digiturunduse ekspert Argo Lipp
Tänaseks 7-aastast Google Ads’i kogemust omava Argo huvi internetiturunduse vastu sai alguse Tallinna Majanduskoolist, kuhu ta läks õppima turundust. „Sain aru, et traditsiooniline turundus mind nii palju ei köida, vaid minu soov on tungida sügavamale – tahtsin näha konkreetseid numbreid, mõõta reklaamikampaaniate tulemuslikkust ning mõista, kuidas 1000 eurot kulutades saaks reaalselt teenida 10 000 eurot. Sain praktikakoha ühte heasse digiturundusega tegelevasse ettevõttesse, kus õpetati mulle internetiturunduse põhitõdesid – see andis kogemused edasiseks. Asutasin oma ettevõtte, aitasin väiksematel ettevõtjatel müügile keskenduvaid maandumislehti ehitada ja sinna läbi Facebook Adsi ja Google Ads reklaamide halduse potentsiaalseid kliente tuua. Eesmärgiks oli ettevõtete müügi kasvatamine efektiivselt ja mõõdetavalt.”
Klientide arv ja käive kasvas, kuni Argo elukaaslane tegi ettepaneku sõita mõneks aastaks Austraaliasse, et õppida inglise keelt ning tutvuda uute kultuuride ja inimestega. Kokku oldi ära kolm aastat ja naasti koroonakriisi tõttu koju tagasi. „Sain väga palju uusi kogemusi ning mul õnnestus töötada kahes väga suures ettevõttes. Esimeses ettevõttes turundusjuhina töötades suutsin aastaga säästa 300 000 dollarit, samal ajal genereerides 200 000 dollari väärtuses rohkem müüki. Veel õnnestus mul töötada Austraalia kõige kiiremini kasvavas digiturundusagentuuris Google Ads’i osakonna juhina. Minu peamiseks väljakutseks oli üles ehitada kogu osakond praktiliselt nullist. Tuli luua uued toimivad protsessid, koostada vajalik dokumentatsioon ja palgata uusi inimesi oma meeskonda, sest töömaht oli korralik. Seejuures mõistsin, et maailmas pole kuigi palju inimesi, kes Google Ads’i reklaamide haldust minuga samal tasemel oskaks.”
Täna võib öelda, et Argoga sarnaseid digiturunduskogemusi pole ühelgi teisel eestlasel. Ta läbis Austraalias mitmeid erinevaid koolitusi nagu Google Ads reklaamide haldus, e-maili turundus, SEO, Facebook Adsi haldus ning funktsioneerivate müügimudelite ehitamiseni välja. „Mõte on kogu süsteem panna kliendi jaoks terviklikult tööle, mitte aga riputada kodulehele passiivne päring „küsi pakkumist” nagu väga paljudel Eesti ettevõtetel. Sain osa väga õpetlikest projektidest, kus müügitulemused kasvasid kümneid kordi tänu meie turundustegevustele. Üks mu lemmikumatest klientidest alustas Google Ads'i reklaamidega 4000 dollariga kuus ja kasvas lõpuks 55 000 dollarile kuus, võites suurema osa Austraalia turust. Pole paremat tunnet, kui suudad oma klientidele selliseid tulemusi tuua.”
Argo nendib, et kahjuks ei saa ettevõtted sageli aru, kuidas Google Adsi tõhusalt tööle panna. „Hästi funktsioneerival kodulehel olev pakkumine peab olema nii hea, et klient ei suuda sellest keelduda. Sinna juurde kuulub aga palju liikuvaid komponente erinevate strateegiate ning taktikatega, mis aitavad müüki kasvatada. Ja kõik need meetodid on ettevõtete peal testitud! Sellest kõigest räägin lähemalt oma tasuta allalaetavas eestikeelses e-raamatus „17 ennekuulmatust Google Adsi saladust, kuidas konkurentidele tuul alla teha.” Luban, et see raamat annab uue perspektiivi, kuidas Google Adsi reklaame edukalt teha."
Argo Lipp avaldab raamatus oma magusamad strateegiad ja taktikad, kuidas Google Ads kasumlikult praktiliselt iga ettevõtte jaoks tööle panna. Ta on oma kogemused ammutanud töötades sadade erinevate ettevõtetega väga erinevatest valdkondadest peamiselt Austraalias ja Eestis kui ka Ameerika Ühendriikides, Suurbritannias ja teistes riikides. Lisaks e-raamatule alustab Argo jaanuari lõpust Google Ads’i koolitustega koostöös Nullist Turunduskooliga. Kuigi esimene koolitus on juba välja müüdud, tasub huvi korral kirjutada: [email protected]

Lae tasuta e-raamat alla siit.

Näide Google Ads’i toimimisest:
Nõmmel elav edukas ettevõtja on juba seitse aastat unistanud uue maja ehitamisest. Tal on selge visuaal, milline see maja peaks välja nägema. Ta soovib ehitada ökoloogilise kahekorruselise puitelementmaja suurte akende, puitpõranda ja kõrgete lagedega.
Seitsme aasta vältel on ta kokku kogunud juba 186 000 eurot. See on piisav summa tema unistuste maja ehitamiseks. Ühel tavalisel pühapäeva hommikul diivanil istudes, kohvi juues ja Facebooki sirvides satub ta peale ühele väga tõhusale kätekreemi reklaamile. Ta vaatab seda ja mõtleb, et oleks hea külmal ajal kasutada. Aga see ei ole tema jaoks prioriteet. Seejärel satub ta Facebookis uuele reklaamile, kus pakutakse uut autot väga soodsatel tingimustel. Ka oleks hea vana auto välja vahetada uue vastu. Siiski ei piisa sellest tahtest, et reklaamile klikkida.
Nüüd aga tõuseb ta diivanilt püsti ja istub arvuti taha. Tema eesmärk on leida sobivad ehitajad, kes tema unistuse ellu viiksid. Ta trükib Googlesse „ökoloogiliste puitelementmajade ehitamine”. Sel hetkel on just parim aeg oma reklaamiga Googles esile tulla ja pakkuda inimesele täpselt seda, mida ta otsib. Google reklaamidega tabad inimesi, kes otsivad sinu toodet või teenust ja seda just sel hetkel, kui neil on vajadus olemas. Selle tõttu ongi Google Ads üks võimsamaid reklaamikanaleid maailmas.
Kui sinu maandumisleht ja pakkumine vastab kliendi ootustele, on väga suur tõenäosus, et see inimene küsib pakkumist ja tuleb sulle kliendiks.
Huvi korral lae tasuta e-raamat alla siit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.12.24, 12:39
Riigi IT-majad ohustavad sektori ekspordivõimet
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele