• OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,58%5 951,7
  • DOW 301,28%43 965,98
  • Nasdaq 0,07%18 980,05
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 225−0,85%38 026,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,25
  • OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,58%5 951,7
  • DOW 301,28%43 965,98
  • Nasdaq 0,07%18 980,05
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 225−0,85%38 026,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,25

Äripäev

Smaily

Lisa märksõna Minu Äripäev voogu ja uudiskirja
Kuidas kasutada meiliturundust ja CRM-i koos
  • ST
Sisuturundus
  • 06.02.23, 14:20
Kuidas kasutada meiliturundust ja CRM-i koos
Tiliseb, tiliseb e-postkast? Kuidas vältida pühadekitši meiliturunduses
  • ST
Sisuturundus
  • 06.12.22, 09:37
Tiliseb, tiliseb e-postkast? Kuidas vältida pühadekitši meiliturunduses
Kuidas lõigata kasu toote turuletoomise meilidest?
Uudised
  • 04.10.22, 13:24
Kuidas lõigata kasu toote turuletoomise meilidest?
Meiliturunduse juhend e-kaubanduse jaoks
Uudised
  • 07.09.22, 10:37
Meiliturunduse juhend e-kaubanduse jaoks
Leheküljed ja programmid inspiratsiooni saamiseks meiliturunduses
Uudised
  • 01.06.22, 09:20
Leheküljed ja programmid inspiratsiooni saamiseks meiliturunduses
Oluline küsimus – kuidas koostada oma meililisti?
Uudised
  • 02.05.22, 10:07
Oluline küsimus – kuidas koostada oma meililisti?
Uudised
  • 04.03.22, 09:42
8 nutikat lisamüügistrateegiat meiliturunduses: vähem pealetükkimist, rohkem müüki
Asjakohasuse ja müügi seosest: miks on orgaaniliselt saadud meililist ülioluline?
Uudised
  • 02.02.22, 10:11
Asjakohasuse ja müügi seosest: miks on orgaaniliselt saadud meililist ülioluline?
Nõuanne: kuidas meiliturundusega ärikontaktide arvu suurendada?
Uudised
  • 05.01.22, 09:32
Nõuanne: kuidas meiliturundusega ärikontaktide arvu suurendada?
Talvised meilikampaaniad: parim võimalus müükide kasvatamiseks
Uudised
  • 01.12.21, 09:18
Talvised meilikampaaniad: parim võimalus müükide kasvatamiseks
Kuidas Musta Reede ja E-smaspäeva meilikampaaniatega silma paista?
Uudised
  • 02.11.21, 09:16
Kuidas Musta Reede ja E-smaspäeva meilikampaaniatega silma paista?
Käitumuslik meiliturundus: kuidas viia oma meiliturundus uuele tasemele
Uudised
  • 06.10.21, 09:25
Käitumuslik meiliturundus: kuidas viia oma meiliturundus uuele tasemele
Smaily meiliturunduse platvorm vastab rahvusvaheliselt tunnustatud turvanõuetele
Uudised
  • 10.09.21, 10:44
Smaily meiliturunduse platvorm vastab rahvusvaheliselt tunnustatud turvanõuetele
Ühe- ja kaheastmeline meililistiga liitumine: plussid ja miinused
Uudised
  • 01.09.21, 12:31
Ühe- ja kaheastmeline meililistiga liitumine: plussid ja miinused
Mida peab iga meiliturundaja teadma kliendi privaatsusest, andmekaitsest ja turundusplatvormide vastavusest ELi nõuetele
Uudised
  • 04.08.21, 09:14
Mida peab iga meiliturundaja teadma kliendi privaatsusest, andmekaitsest ja turundusplatvormide vastavusest ELi nõuetele
E-kirja kodeerimine vs veebikodeerimine: milles seisneb erinevus?
Uudised
  • 07.07.21, 09:17
E-kirja kodeerimine vs veebikodeerimine: milles seisneb erinevus?
Kuidas kontaktide hindamine meiliturunduse automatiseerimist efektiivsemaks muudab?
Uudised
  • 02.06.21, 09:08
Kuidas kontaktide hindamine meiliturunduse automatiseerimist efektiivsemaks muudab?
Uudiskirjaga liitunute hindamine aitab jõuda eesmärkideni
Uudised
  • 01.06.21, 14:42
Uudiskirjaga liitunute hindamine aitab jõuda eesmärkideni
E-kirja sisu kirjutamise nipid: pane oma meilide sisu särama!
Uudised
  • 03.02.21, 09:00
E-kirja sisu kirjutamise nipid: pane oma meilide sisu särama!
E-maili turunduse nipinurk – terminoloogiasõnastik vol 2
Uudised
  • 04.01.21, 16:47
E-maili turunduse nipinurk – terminoloogiasõnastik vol 2
B2B e-maili turundus: B2B e-mailid, mis tagavad tulemused
Uudised
  • 04.12.20, 00:00
B2B e-maili turundus: B2B e-mailid, mis tagavad tulemused
Uudised
  • 27.11.20, 09:00
B2B e-maili turundus: kvaliteetse kontaktlisti olulisus
Gmaili Pakkumiste vahekaart ei ole rämpspostkast.
Uudised
  • 01.10.20, 13:24
Miks sa ei peaks Gmaili Pakkumiste vahelehte kartma?
E-maili turundus ja hüljatud ostukorvid: segmenteerimise ideed ja e-mailide näidised
Uudised
  • 01.09.20, 14:16
E-maili turundus ja hüljatud ostukorvid: segmenteerimise ideed ja e-mailide näidised
Kuidas luua hüljatud ostukorvi e-mailide töövoogu?
Uudised
  • 19.08.20, 13:17
Kuidas luua hüljatud ostukorvi e-mailide töövoogu?
Kuidas saata ideaalselt ajastatud hüljatud ostukorvi e-maile?
Uudised
  • 11.08.20, 12:07
Kuidas saata ideaalselt ajastatud hüljatud ostukorvi e-maile?
Suunamudijate kasutamine meiliturunduses –võimatu kooslus või uudne võimalus?
Uudised
  • 01.07.20, 14:56
Suunamudijate kasutamine meiliturunduses –võimatu kooslus või uudne võimalus?
Uudised
  • 22.04.20, 11:37
COVID-19 ja meiliturundus – tähelepanekuid ja arenguid
  • ST
Sisuturundus
  • 01.04.20, 13:51
Kuidas oma müük kiirelt veebi kolida
Koroonaviiruse info meiliturunduses – kuidas õigesti infot jagada?
Uudised
  • 18.03.20, 16:52
Koroonaviiruse info meiliturunduses – kuidas õigesti infot jagada?
Uudised
  • 28.02.20, 09:48
Uudiskirja anatoomia – kõik, mida pead teadma CTA-st
Uudiskirja anatoomia – eeltekst ja eelvaade
Uudised
  • 14.02.20, 10:21
Uudiskirja anatoomia – eeltekst ja eelvaade
Uudiskirja anatoomia – teemarida
Uudised
  • 31.01.20, 15:39
Uudiskirja anatoomia – teemarida
Uudised
  • 27.11.19, 15:33
Uudiskirjadest loobujad: kuidas luua loobumisleht, mis meeldib kõigile?
Kui turunduskirja sattus suuremat sorti viga, tasub saata vabanduskiri nii kiiresti kui võimalik.
Uudised
  • 30.09.19, 16:15
Mida teha, kui turunduskirja viga sisse lipsas?
Meiliturunduse näpunäited
Uudised
  • 19.08.19, 15:24
Meiliturunduse näpunäited
Uudised
  • 18.07.19, 14:33
Kuidas luua kohtumiste ja broneeringute kinnituskirju?
Client case study – is it possible to grow your newsletter click rate from 3% to 14%?
News
  • 24.05.19, 10:51
Client case study – is it possible to grow your newsletter click rate from 3% to 14%?
Case study – kasvatasime uudiskirja click rate-i 3% pealt 14% peale
Uudised
  • 22.05.19, 12:18
Case study – kasvatasime uudiskirja click rate-i 3% pealt 14% peale
Mailbow asutaja Mikk Orglaan.
Uudised
  • 10.05.19, 14:17
Smaily liitis endaga Mikk Orglaane firma Mailbow