Agentuuritulu edetabeli võitja on turuosa kasvatanud kõige rohkem just kriisides. „Kui majandus kasvama hakkab, tekib sealt hüppeline tõus,“ ütles Mediabrands Digitali tegevjuht Erki Heinsaar.
- Partnerlussuhe Google’i ja Metaga eeldab agentuurilt piisavalt suure käibe ning kompetentsi olemasolu, Mediabrands Digitalil on need olemas, pildil tegevjuht Erki Heinsaar. Foto: Erakogu
“Sel aastal näiteks ei ole meil käibe mõttes meeletut kasvu, aga meile on tulnud päris palju uusi kliente, kes näevad, et saaksid digiturunduse abil oma müügitulemusi hoida või turuosa kasvatada,” rääkis Heinsaar.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Maailma Kullanõukogu avaldas eelmise aasta lõpus raporti, milles lükati ümber väited, et kulla pikaajaline tootlus on võrreldav inflatsioonitempoga. Uuringust tuleb välja, et kulla hinnatõus on olnud inflatsioonitempost kaks korda kiirem ning kulla hinna peamised mõjutajad on hoopis majanduskasv ning globaalsete aktsia- ja võlakirjaturgude koguväärtus.