Uue kaubamärgi (brändi) loomisel ning turule toomisel tuleb jälgida, et ei rikutaks seaduses sätestatud tingimusi ning teiste isikute subjektiivseid õigusi. Sõnalist elementi sisaldavate kaubamärkide puhul tuleb arvestada:
- kaubamärgiseadusega;
- konkurentsiseadusega;
- tarbijakaitseseadusega;
- kohanimeseadusega;
- äriseadustikuga;
- ravimiseadusega;
- sordikaitseseadusega jne.
Enne uue kaubamärgi turule toomist tuleb kaubamärgi omaniku õiguste rikkumiste ennetamiseks ning rikkumistest tulenevate kahjude hüvitamiseks esitada kaubamärgi registreerimistaotlus riigi patendiametile.
Seotud lood
Vargused ei ole jätnud puutumata mitte ühtegi kaupluseketti. Kuigi suuremad poed panustavad turvalisusele üha rohkem, kannavad ärid iga aasta varguste tõttu siiski väga suuri kahjusid. Forus annab ühe Eesti suurima turvapartnerina ekspertnõu, kuidas kaitsta paremini oma vara ja kaupluse töötajad saaksid end tunda turvalisemalt.