Maastiku- ja universaalkerega sõiduauto vahepealsesse klassi (nn SUV -- Sport Utility Vehicle) kuuluv auto põhineb 1995. aastal Frankfurdi autonäitusel esitletud ideeautol Subaru Streega, kuid pole seeriaautole kohaselt enam nii novaatorlik. Äsja Jaapanis turule jõudnud auto mootoriks on 2,0-liitrine uuendatud Impreza Turbo mootoril baseeruv 250hj jõuallikas.
Esialgu ongi Forester saadaval vaid Jaapani turul. USAs teeb uus auto debüüdi suvel, Euroopas septembrikuisel Frankfurdi autonäitusel. Kohe seejärel peaks auto ka müüki jõudma. USA turu tarvis hakatakse Foresteri tootma 2,5-liitrise mootoriga. Euroopa turule tuuakse auto, mis varustatakse 120hj 2-liitrise mootoriga.
Eesti keeles ka lõbusõidukite klassi kuuluval Foresteril on Subarule omaselt boksermootor ja püsiv neljarattavedu. Võrreldes baasmudeli Imprezaga on Forester suurem, teljevahe on sama.
Foresteri peakonkurentideks Euroopa turul saavad olema Toyota RAV4, peagi turule tulevad Honda CR-V ja Land Rover CB40, samuti traditsioonilised universaalkerega autod, näiteks Audi A4.
Seotud lood
Tulev aasta toob ettevõtjatele hulganisti lisakulusid erinevate maksude ja seadusemuudatuste näol. Kindlasti tuleb tegeleda kulude kärbetega hoidmaks jätkusuutlikku konkrurentsieelist turul. Selleks peab olema esimene samm taotleda paremad krediidi rahastuse tingimused. Pane rahastajad proovile laenuvõrdlusportaalis Sortter!