Paljud firmad on küsimuse ees, kas neil tasub messil osaleda. Otsuse langetamiseks tuleb küsimust kaaluda kahest vaatevinklist.
1. Kas üritusel on väärtus müügiedendusvahendina, et saavutada firma turustuseesmärke?
- Kui efektiivselt aitab mess jõuda sihtauditooriumini?
- Kas mess on saanud iga-aastaseks presentatsioonide-, müügiedenduse-, ostu- ja müügifoorumiks?
2. Kas ollakse firmasiseselt valmis ära kasutama messi võimalusi?
- Kas firma tootmine ja/või levitussüsteem on valmis messil esitamiseks?
- Kas firmal on planeeritud tegevuskava, et töötajad võiksid käituda aktiivselt, mitte ainult passiivselt reageerida?
Messi ei tohiks mõista lihtsa kinnisvaratehinguna, arvutades selle väärtust külaliste arvu suhtena messiboksi ruutmeetritesse. Pigem tuleks messi väärtustada kui võimalikku turustusprogrammi komponenti.
Seotud lood
Vargused ei ole jätnud puutumata mitte ühtegi kaupluseketti. Kuigi suuremad poed panustavad turvalisusele üha rohkem, kannavad ärid iga aasta varguste tõttu siiski väga suuri kahjusid. Forus annab ühe Eesti suurima turvapartnerina ekspertnõu, kuidas kaitsta paremini oma vara ja kaupluse töötajad saaksid end tunda turvalisemalt.