• OMX Baltic−0,08%281,43
  • OMX Riga0,2%874,14
  • OMX Tallinn−0,15%1 769,07
  • OMX Vilnius0,39%1 101,11
  • S&P 5000,16%5 836,22
  • DOW 300,86%42 297,12
  • Nasdaq −0,38%19 088,1
  • FTSE 100−0,29%8 224,19
  • Nikkei 225−1,05%39 190,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,39
  • OMX Baltic−0,08%281,43
  • OMX Riga0,2%874,14
  • OMX Tallinn−0,15%1 769,07
  • OMX Vilnius0,39%1 101,11
  • S&P 5000,16%5 836,22
  • DOW 300,86%42 297,12
  • Nasdaq −0,38%19 088,1
  • FTSE 100−0,29%8 224,19
  • Nikkei 225−1,05%39 190,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,39
  • 21.05.97, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kas kaklus mõjutab kliente?

Kindlasti avaldab see mõju panga klientidele. Minul jääb praegu vaid üle tänada õnne, et Tartu Kaubamaja oma raha Hansapangas hoiab. Eelkõige aga õnnitleksin selle kakluse taustal kodanik Olari Taali, kes minu arvates on selle kakluse puhul suurimaks võidumeheks tulevases Eesti panganduselus.
Nendele meestele aga tunneksin küll kaasa, kes oma emotsioone ei osanud kuidagi talitseda ja kes suurele turusektori vallutamise tööle on kriipsu peale tõmmanud. Ei usu, et pärast seda kaklust võib neid panku eriti tõsiselt võtta. Arvan, et just äriklientide osakaal neis pankades peaks vähenema. Mõju on kindlasti olemas. Kokkuvõttes on muidugi erakordselt kurb, sest pangandus on Eestis ikkagi selgelt kõige arenenum majandussektor ja on see sektor, kust kõik ülejäänud peaksid õppima.
Kahe panga vahel puhkenud vaidlus on tõrvatilk meepotis. Kaubanduses ei kujutaks küll ette ühegi konkurendi materdamist avalikult. Kindlasti jääb ka enda poes sellisel juhul kliente vähemaks. Ise küll ei julgeks sellist asja teha.
Meil on põhipangaks Ühispank. Mind jätab see absoluutselt külmaks, las nad kaklevad. Ma arvan, et ükskõikseks jäävad ka teised suuremad kliendid. Ei usu, et sellest kaklusest Ühispangale ja Tallinna Pangale klientidega seoses midagi negatiivset tuleb. Nad on mõlemad Eesti turul tõsised tegijad. Nad ei ole mingid ühe päeva olijad.
Vaevalt, et kliendid hakkavad oma arveid kuhugi üle tassima. Ja kui midagi juhtubki, siis võidavad ju kolmandad pangad.
Ei Ühispank ega Tallinna Pank sellest vaidlusest mingit tolku küll ei saa. Las kaks tükki kaklevad, kolmas vaatab vaikselt pealt, see on ju vana tõde. See, et nad sedasi üksteist sõimavad, on küll taunimisväärne. Nii kõrgel positsioonil olevad inimesed peaksid vait olema ja nurga taga oma asjad ära klaarima.
Omavaheline vaidlus positiivset muljet nendest kahest vennast ei jäta. Ilusamat nägu see neile kahele mehele küll pähe ei tee.
Sellised asjad tuleks omavahel vaikselt selgeks rääkida, aga mitte ajalehes teineteist sopaga pritsida. See on küll jama.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.01.25, 11:03
Digitaalne enesekaitse: lihtsad lahendused küberohtude vältimiseks
Küberturvalisus peaks olema igaühe igapäevaelu lahutamatu osa. Olenemata sellest, kas oled eraisik, väikeettevõtja või suurfirma juht, mõjutab digitaalne maailm paratamatult kõiki, kes internetis toimetavad. Tele2 ärikliendi erilahenduste ja IT-teenuste juht Janek Jaago selgitab, miks on vähemalt esmane digikaitse hädavajalik igale kasutajale.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele