Eile ja üleeile ilmus kolmes päevalehes mitu lehekülge merelaevandust erastada soovivate firmade kommertstekste. Kokku umbes 5000 ruutsentimeetrit, mille eest maksti kokku umbes 110 000 krooni.
Otsene sihtgrupp, kellele sooviti nii mõju avaldada, on väike: üksteist erastamisagentuuri nõukogu liiget. Nemad otsustavad, kellega sõlmitakse erastamisleping. Seega võib EEA nõukogu iga liige mõelda konkurentide kiidu- või laidulaulu lugedes personaalsele 10 000 kroonile, mis tema mõjutamiseks mängu pandi.
Laiendades otsustajate ringi kuue liikmega mitteametlikust EEA direktorite nõukogust, kes kavakohaselt järjestas pakkumused ning esitab selle järjestuse ettepanekuna EEA nõukogule arutamiseks, väheneb mõistagi iga mehe kohta tulev raha.
Ometigi tundub, et potentsiaalsele tarbijale kulutatava summa poolest on Arbonale ja ESCO Holding kahekesi paari päevaga tunduvalt ületanud seni usutavasti kulukaima, Q-GSMi reklaamiva kampaania.
Seotud lood
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.