• OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 500−0,04%6 037,59
  • DOW 300,07%43 325,8
  • Nasdaq −0,05%20 020,36
  • FTSE 1000,42%8 136,99
  • Nikkei 2250,7%39 845,19
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,98
  • OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 500−0,04%6 037,59
  • DOW 300,07%43 325,8
  • Nasdaq −0,05%20 020,36
  • FTSE 1000,42%8 136,99
  • Nikkei 2250,7%39 845,19
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,98
  • 30.06.97, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kinoreklaami hind pole lõplikult kujunenud

Kino Sõprust haldava BDG Meelelahutuse ASi turundusjuhi Katrin Potteri sõnul tõuseb kinoreklaami hind Eestis kindlasti sügisel. Kinoreklaam on Soomes kolm korda ja Lätis kolmandiku võrra kallim, lisas ta.
Kosmost haldava ASi MPDE reklaamijuht Helelin Tammsaar lausus, et klientide suurema huvi korral pole nad reklaami sekundihinda tõstnud, vaid suurendanud klippide arvu.
Kinomaja Tallinnas ja Ekraani Tartus haldava OÜ Filmimax reklaamijuht Piret Lehiste ütles, et sekundihind sõltub klipi pikkusest ja on Tartus odavam kui Tallinnas. Ta lisas, et kinodes reklaamiaja müüjad pole omavahel hindasid kooskõlastanud, mistõttu reklaami hinnad kinodes erinevad.
BDG Meelelahutuse ASi juhatuse esimees Peeter Rebane ütles, et kinoreklaami maht on suurenev ja võiks olla kuni kümme minutit seansi eel. Praegu on Sõpruses reklaamimaht viis minutit seansi jooksul, millest kolmandik on kaubareklaam.
«Mujal maailmas näidatakse reklaami isegi pool tundi enne seanssi, kuna efekt suurel ekraanil on hoopis teine kui televisioonis,» rääkis Rebane.
Helelin Tammsaare sõnul pole reklaamimahtu Kosmoses piiratud ning see võib ulatuda kuni 15 minutini ühe seansi kohta, kusjuures pooled on tootereklaamid.
Kino Sõprus tegevdirektor Ene Kask lausus, et praegu viib BDG Meelelahutuse AS läbi küsitlust, selgitamaks vaatajate suhtumist seansieelsesse reklaami. Ta lisas, et juhul kui kommertsreklaami kasv vähendab vaatajate arvu, peab selle mahtu piirama.
«Nii palju, kui oleme suutnud välja lugeda, pole inimesed kommertsreklaamist sugugi huvitatud,» ütles Kask. Tema sõnutsi oleks vaatajale vastuvõetav reklaamimaht umbes viis minutit seansi eel.
Tammsaare ütlusel pole Kosmos statistilist uurimust publiku seas teinud. Seda on väga raske teha, sest igal filmil on oma publik, lisas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.12.24, 18:42
Kuld ja aktsiad kukkusid kolinal. Kas kujunemas on ostukoht?
Föderaalreservi kolmapäevane pressikonverents valmistas investoritele üllatuse ning kulla hind sööstis järsult alla. Kas kujunemas on hea ostukoht?

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele