• OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 500−0,01%5 930,1
  • DOW 30−0,48%42 634,5
  • Nasdaq 0,32%19 634,46
  • FTSE 1000,15%8 096,53
  • Nikkei 2251,19%39 161,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,27
  • OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 500−0,01%5 930,1
  • DOW 30−0,48%42 634,5
  • Nasdaq 0,32%19 634,46
  • FTSE 1000,15%8 096,53
  • Nikkei 2251,19%39 161,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,27
  • 01.12.98, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uue meedia abil saab korraga vastata korduvatele küsimustele

Üldises internetieufoorias endale kodulehekülge hankima tormavad ettevõtted kipuvad alustama valest otsast. Võimalikult kiiresti «midagi käegakatsutavat» oma arvutiekraanil näha soovides jäetakse kerge-
käeliselt kahe silma vahele planeerimisstaadium.
Infoserver Internetis ei tohiks olla mitte omaette eesmärk, vaid lihtsalt üks võimalikest kanalitest ettevõtte üldises turundus- ja suhtekorraldustegevuses.
Kodulehekülje rakendamine harjumuspäraste meedia-
kanalite asemel (või nendega paralleelselt) sõltub selle efektiivsusest konkreetse ülesande puhul.
Järgnevalt mõned uue meedia pakutavad iseloomulikud võimalused.
Kodulehekülje loomise ratsionaalseks põhjuseks võib olla vajadus organisatsiooni poolt pidevalt väljastatavat infot efektiivsemalt levitada.
Kiiresti muutuvad hinnakirjad ja laoseisud, harvemini nõutavad spetsiifilised tootetutvustused, firmasisesed telefoniraamatud ei ole kindlasti väärt paberipakiks trükkimist ning massilist laialipostitamist või -faksimist, kui nende peamised tarbijad on vähegi suutelised neid ise Interneti vahendusel hankima.
Sellise passiivse levitamise puhul jääb kasutajale võimalus teda huvitavat infot saada just temale sobival ajal ja sobivas mahus.
Info väljastaja võidab trüki- ja levitamiskulude ning ehk ka sekretäri tööaja pealt, mida viimane pidi seni kulutama, vastates telefonis sagedaimini korduma kippuvatele küsimustele.
Digitaalse meedia rakendamise kasuks räägivad ka selle interaktiivsuse kaudu avanevad uudsed võimalused. Kahesuunalist suhtlemist ja kasutaja-
poolset tagasisidet soosiv tehniline vormistus pakub võrreldes näiteks traditsioonilise trükimeediaga hindamatut võimalust kujundada edastatavaid sõnumeid konkreetsele adressaadile meelepäraseks, lähtudes igaühe isiklikest huvidest, vajadustest ja harjumustest.
Üksainus veebiserver võib sisaldada vägagi erinevatele sihtrühmadele suunatud materjale. Piisab, kui lasta kasutajal ennast alustuseks identifitseerida näiteks koolilapse, koduperenaise või investorina ning suunata ta seejärel tehtud valikule vastava sisu ja vormiga alajaotusesse.
Kasutajakeskse kodulehekülje koostamise kandvaks motoks võiks olla «Kui kahtled, siis küsi». Küsitlusankeedid, lisainfo- või toodete tellimusvormid, hääletussüsteemid jne lasevad kasutajal avaldada oma arvamust teie poolt pakutava kohta vaid paari klahvivajutuse või hiireklõpsuga.
Kui lubate virtuaalsete ankeeditäitjate vahel tänutäheks välja loosida ka reaalseid auhindu, võite julgesti loota vastamisaktiivsuse mitmekordistumisele.
Tagasiside analüüsi põhjal tehtavad otsused viivad teie ettevõtte suhtlemise oma klientide, partnerite ja laiema avalikkusega kvalitatiivselt uuele tasemele, mis vastab paremini nende ootustele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.12.24, 18:09
Navalis Group Shipbuilding & Offshore: 2024. aasta tulemused – uute võimaluste ja saavutuste aasta
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele