Baltika Grupp (BG) on välja töötanud uue strateegia 2000-2001 perioodiks, mille abil loodab BG lähiaastatel kahekordistada oma kasumit.
BG eesmärgiks on muutuda lõpptarbijale(rõiva kandja, jaeklient, hulgiklient,
tootmisteenuste klient) parimat lahendust (toode koos logistilise
teenusega) pakkuvaks ettevõtteks. Strateegia rakendamisel peaks
lähiaastatel:
- suurenema Baltika Grupi poolt juhitavate jaepindade maht 3 korda;
- suurenema läbimüügitulu jaekaubanduslikelt pindadelt;
- suhteliselt vähenema varudega seotud rahalised vahendid;
- kahekordistuma kasum.
Käesoleval aastal alustas Baltika jõulist sisenemist
rahvusvahelisele jaekaubandusturule. 2000.a esimese üheksa kuu
jooksul avati kokku 12 uut Baltika poolt kontrollitavat
jaekaubanduslikku müügikohta: 3 oma kauplust (2 Poolas, 1 Rootsis),
4 ?shop-in-shop? tüüpi müügikohta Poolas ja 5 frantsiisilepingu
alusel töötavat kauplust ( 2 Lätis, 3 Venemaal).
Seoses muudatustega AS Baltika juhtimis- ja turundusstrateegias
otsustas ettevõte muuta ka kontserni logotüüpi. Uus logotüüp
kajastab ettevõttes toimunud sisulisi muutusi ja vastab paremini
seatud turunduseesmärkide saavutamisele.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.