Delfi internetiportaali kaudu saadeti jõulude ajal 51 251 elektroonilist jõulukaarti, mis on kolm korda rohkem, kui möödunud jõulude ajal, teatas Delfi turundusjuht Allan Sombri.
Sombri sõnul saadeti kõige rohkem, ligi 13 000 kaarti 22. detsembril. 'Elektroonilise kaardi saatmine on paljude internetikasutajate jaoks saanud juba loomulikuks harjumuseks, mis võimaldab pühade ajal hoida kokku raha ja aega. Samuti päästab e-kaart välja siis, kui tavakaardi saatmisega ollakse hiljaks jäänud,' ütles Sombri.
'Esialgu võib tõdeda, et internetis olevate e-kaartide valik jääb alla
paberile trükitud kaartide valikust. Samas võimaldab multimeedia kasutamineelektroonilistel kaartidel enamat mänguruumi. Põhimõtteliselt võib saata kahelilise kaardi, näiteks jõululuuletuse,' lisas ta.
Sombri märkis, et viimaste jõulude ajal suurenes oluliselt ettevõtete osakaal, kes saatsid elektroonilise jõulukaardi. 'Arvestades, et ettevõtete jaoks on efektiivsus
oluline, suureneb e-kaartide saatmine ettevõtete vahel märgatavalt. Sama peaks kehtima avaliku sektori asutuste kohta, kuid need oli e-kaartide tegemisel ja saatmisel üsna ootamatult loiud, seda vaatamata peaminister Mart Laari eeskujulejuba eelmiste jõulude ajal,' rääkis Sombri.
Kokku saadeti Delfi portaalide kaudu ligi 82 000 elektroonilist jõulukaarti. Neist 22 000 saadeti Lätis ja 7000 Leedus.
Delfi on Baltimaade suurim internetikeskkond, mis opereerib 6 portaali kolmes Balti riigis ja Venemaal. Delfi portaale külastab päevas keskmiselt 140 000 kasutajat. Delfi portaalid kuuluvad Baltimaade suurimasse IT-gruppi MicroLink.
Seotud lood
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.