Konkurentsiamet soovib saada Eesti Telefonilt infot, kas on uue võrgusisese kõne hind, mis on päevaajal 34 senti minuti eest, kulupõhine ja millest on hinnatõus tingitud.
'Me ei tea ju veel, kas tegemist on rikkumisega, võib-olla ei olegi rikkumist,' ütles konkurentsimeti peadirektori asetäitja Aini Proos. 'Vaatame, kas on konkurente kahjustatud ja kas on kedagi uute tariifidega diskrimineeritud.'
Meid huvitavad kõige rohkem need põhjused, millest on see hinnatõus tingitud, kuidas hinda kujundati, kas on kõnehind kulupõhine, rääkis Proos.
Konkurentsiameti saadetavatele küsimustele vastamiseks on Eesti Telefoni 10 päeva aega. 'Kui Eesti Telefoni vastused ei rahulda meid, peab vist kokku saama ja vaatama, mis on need ebaarusaamised,' sõnas Proos.
1. aprillist hakkab kohaliku ja riigisisese kõne asemel kehtima ühine Eesti Telefoni võrgusisene kõne, mille minutihind on päevaajal 34 senti, soodusajal 28 senti ja öösel 14 senti.
Seotud lood
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.