Eesti suurim ja vanim alkohoolsete jookide tootja AS Liviko uuendas sel nädalal täielikult üht oma tuntumat ja pikaajalisemat viinabrändi ?Viru Valge?, et teha sellest 2002. aasta jooksul kohalikul turul enammüüdav, teatas Liviko juhatuse esimees Udo Themas.
Themase sõnul on 40 aastast tootmises olnud ?Viru Valge? üks Eesti tuntumaid kaubamärke nii kohalikul turul kui välismaal. ?Moed muutuvad ja uuenduskuur on ka traditsiooniliste toodete puhul aeg-ajalt vältimatu,? märkis ta.
Sel nädalal alustab ettevõte ?Viru Valge? villimist Järvakandi Klaasi poolt spetsiaalselt Liviko jaoks kujundatud ühekordse kasutusega senisest sihvakamasse pudelisse. Täielikult uuendatud on ka ?Viru Valge? etikett ja kujundus, mille tutvustamiseks alustab Liviko järgmisel nädalal jõulist imagokampaaniat.
AS Livikol on 1552 aktsionäri, aktsiate kontrollpakk (96,5%) kuulub AS-ile NG Investeeringud. Auditeeritud andmetel oli AS Liviko 2000. aasta konsolideeritud netokäive 303 miljonit krooni ning puhaskasum 54 miljonit krooni.2000. aasta lõpu seisuga töötab firmas 122 inimest.
Seotud lood
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”