• OMX Baltic0,12%292,53
  • OMX Riga−0,49%885,3
  • OMX Tallinn0,31%1 863,98
  • OMX Vilnius−0,34%1 136,95
  • S&P 500−1,39%5 521,52
  • DOW 30−1,3%40 813,57
  • Nasdaq −1,96%17 303,01
  • FTSE 1000,02%8 542,56
  • Nikkei 225−0,08%36 790,03
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93,59
  • OMX Baltic0,12%292,53
  • OMX Riga−0,49%885,3
  • OMX Tallinn0,31%1 863,98
  • OMX Vilnius−0,34%1 136,95
  • S&P 500−1,39%5 521,52
  • DOW 30−1,3%40 813,57
  • Nasdaq −1,96%17 303,01
  • FTSE 1000,02%8 542,56
  • Nikkei 225−0,08%36 790,03
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93,59
  • 16.01.02, 10:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bussipilet kommertsliinidel doteeritust vaid veidi kallim

'Riigi dotatsiooni kasutavatel firmadel maksab bussipilet Sakust Tallinna 9-10 krooni, meie sõidame ilma dotatsioonita 12 krooniga,' ütles väikebussidega liine teenindava AS Samat direktor Mart Prikk.
Ka 12-kroonise piletihinnaga on Samat Priki sõnul saanud kasumit, ostnud uusi busse ja avanud uusi liine. Töötajate arv firmas on tõusnud juba üle poolesaja.
Küsimusele, kas intensiivne reisijatevedu tasuvatel liinidel ei tee nn metsaliine veelgi vähemtasuvateks ja ei sunni riiki suuremat dotatsiooni maksma, vastas Prikk eitavalt. 'Pigem on vastupidi. See, et riik meile dotatsiooni ei maksa, võimaldab tal rohkem maksta teiste liinide teenindamiseks.'
AS Samat Harjumaa liinikonkursil ei osale. 'Liinikonkurss on suurte tegijate ja suurte busside omanike tarvis,' sõnas Prikk.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele