• OMX Baltic0,12%292,53
  • OMX Riga−0,49%885,3
  • OMX Tallinn0,31%1 863,98
  • OMX Vilnius−0,34%1 136,95
  • S&P 500−1,46%5 517,49
  • DOW 30−1,29%40 816,93
  • Nasdaq −2,07%17 283,45
  • FTSE 1000,02%8 542,56
  • Nikkei 225−0,08%36 790,03
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93,59
  • OMX Baltic0,12%292,53
  • OMX Riga−0,49%885,3
  • OMX Tallinn0,31%1 863,98
  • OMX Vilnius−0,34%1 136,95
  • S&P 500−1,46%5 517,49
  • DOW 30−1,29%40 816,93
  • Nasdaq −2,07%17 283,45
  • FTSE 1000,02%8 542,56
  • Nikkei 225−0,08%36 790,03
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93,59
  • 31.01.02, 15:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turunduskonverents: Eristu oma konkurentidest

Turunduskonverentsil Password 2002 sõnas Henley Management College ärisuhete direktor Michael Pitfield, et aina tihenevas konkurentsis on oluline eristumine konkurentidest.
Pitfield tõi näite, kus ka pealtnäha väga sarnases turusituatsioonis on võimalik konkurendist eristuda. 'Nii British Airways kui Virgin Atlantic kasutavad Boeing 747 ja sõidavad sama marsruuti. Virgin Atlantic pakub aga äriklassis lendajatele lisateenust - äriklassi kliente ootas lennujaamas limusiin, mis nad soovitud kohta toimetas,' sõnas Pitfield. 'Loomulikult võitis konkurentsi Virgin Atlantic!'

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele