• OMX Baltic0,12%292,53
  • OMX Riga−0,49%885,3
  • OMX Tallinn0,31%1 863,98
  • OMX Vilnius−0,34%1 136,95
  • S&P 500−1,4%5 520,66
  • DOW 30−1,28%40 819,9
  • Nasdaq −2,02%17 291,86
  • FTSE 1000,02%8 542,56
  • Nikkei 225−0,08%36 790,03
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93,54
  • OMX Baltic0,12%292,53
  • OMX Riga−0,49%885,3
  • OMX Tallinn0,31%1 863,98
  • OMX Vilnius−0,34%1 136,95
  • S&P 500−1,4%5 520,66
  • DOW 30−1,28%40 819,9
  • Nasdaq −2,02%17 291,86
  • FTSE 1000,02%8 542,56
  • Nikkei 225−0,08%36 790,03
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93,54
  • 06.02.02, 11:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tartusse võib tulla veokiosade tehas

Seni Tartus muu hulgas d?iipide kängururaudu ja veokite lisavarustust tootnud Tarmetec alustab läbirääkimisi veokitootjatega, et ehitada Tartusse veoautode ja haagiste osi valmistav tehas, kirjutab Postimees.
Tarmeteci juhatuse esimehe mehaanikainsener Toomas Lepa sõnul on Meteci kaubamärki kasutav firma jõudnud veokitootjate MANi ja Mercedes-Benzi lisavarustuse tootjate esimesse ringi.
?Meie selle ja järgmise aasta suur plaan on suurendada autoosade valmistamist Saksa autotööstusele,? lausus Lepp. ?Praegu läheb 75 protsenti toodangust küll autotööstusesse, aga seda pigem lisavarustusena. Me ei taha lisavarustuse poolt vähendada, küll alustada auto-, haagise- ja veermikuosade seeriatootmist.?
Lepa kinnitusel on Meteci kaubamärki kasutav Tarmetec sõlminud veokitootjatega juba ka esimesed lepingud, mille sisust on Lepa sõnul veel vara rääkida. ?Autotootjate poolelt on Tartusse tulemas delegatsioon ja võib juhtuda, et me ehitame nende läbirääkimiste tulemusena Tartusse uue tehase,? lisas ta.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele