Suurte turismifirmade kliendikaardid ei anna soodustust vaid ühes ettevõttes ? sõlmitud on palju koostöölepinguid ja nii saab näiteks Baltic Toursi kliendikaardiga hinnaalandust Susi hotellis ja Fotoluxi poodides, Estraveli kuldkaardiga Kuressaare sanatooriumis ja Roosta puhkekülas? Partnerite nimekirjad tunduvad lõputud. Nii võib öelda, et kliendikaarte maksab endale soetada, sest hinnavõit pole pelgalt mõneprotsendine soodustus ühes kohas, vaid terve nimekirjatäis erinevaid kaupu ja teenusteid erinevates firmades.
Lisaks mõne- kuni mõnekümneprotsendilisele allahindlusele reisiteenuste ja kaupade ostmisel on reisifirmade kliendikaartidel boonuspunktide kogumise funktsioon. Suuremate turismifirmade kliendikaartidel kehtib ühine ?kurss?: iga ettevõttele reisiteenuste eest makstud 100 krooni annab ühe boonuspunkti. Punktid saab hiljem vahetada tasuta reisi vastu või kasutada hinnaalanduseks. Estraveli kliendid saavad oma kaardile panna punkte ka ametireiside eest.
Kui reisifirmad jagavad boonuspunkte enda ja soodustusi koostööpartnerite juures, siis hotelliketid või lennufirmad pakuvad soodustusi vaid enda teenustelt-kaupadelt. Näiteks Reval Hotelligrupi kliendikaardi omanik saab soodustusi kõikides Revali hotellides (kolmes Balti pealinnas) ja nende juures olevatelt firmadelt ? autorendid, lillepoed, ööklubid jne. Estonian Airi kliendikaart aga annab lennujaamades äriklassi õigused ka teistes klassides reisijatele. Äriklassi check in laud on kiirem ning ootesaalides tasuta ajalehed ja internet, faksivõimalus, joogid ja suupisted ning muud mugavused, mida turistiklass ei saa.
Kliendikaardi saamine pole keeruline ? tuleb täita avaldus ja maksta veidi raha. Vanusepiirang on olenevalt firmast 16 või 18 aastat. Mõni firma annab kliendikaardi vaid neile, kes on sealtsamast mingi summa eest ? nt Baltic Toursis 7000 krooni ? reisiteenuseid kasutanud. Hermann Reiside praktika aga on selline, et igaüks, kes piisavalt vana, võib kliendikaardi osta, kui aga on kasutanud teenust vähemalt 5000 krooni eest, saab kaardi tasuta.
Enamasti ei tohi kliendikaarti kolmandale isikule kasutamiseks anda, küll aga saavad püsikliendiga võrdset soodustust kõik need, kes kaardiomanikuga kaasas on ning kelle eest ta maksab.