Viis protsenti Hansapanga klientidest moodustavad nn võtmekliendid, kelleks on osutunud 40aastased kõrgharidusega Tallinna ametnikud.
'Keskmine võtmeklient on 40aastane abielus mees, kelle peres kasvab 1-2 last. Elab Tallinnas, on kõrgharidusega spetsialist või ametnik. Ootab pangalt kiiret teenindust, kompetentset teenindajat ning sõbralikku suhtumist,' rääkis Hansapanga meediasuhete juht Kristiina Tamberg.
Võtmeklientide igakuine netosissetulek algab 10 000 kroonist. Selliste klientide arv ulatub Hansapangas praegu üle 50 000. Kokku on pangal ligi miljon eraisikust klienti. Võtmeklienti iseloomustab Tambergi sõnul säästuvõimelisus ja aktiivne pangateenuste tarbimine.
Eraisikust võtmeklient peab täitma vähemalt ühe järgmistest tingimustest:
omama säästuvõimet alates 1000 kroonist kuus;
maksma laenu-/liisingumaksena alates 3000 kroonist kuus;saama igakuist netopalka alates 10 000 kroonist;omama kehtivat krediitkaarti või arvelduskrediiti, kokku limiidiga alates 10 000 kroonist;säilitama Hansapangas varasid kas väärtpaberitena, deposiidina või kontol alates 100 000 kroonist.
Võtmeklientidel on kasutada personaalne nõustamine Hansapanga nõustamiskeskustes, ööpäevaringne klienditoe telefon, pangakontorites teenindatakse neid eelisjärjekorras, pakutakse soodsamaid finantseerimistingimusi.
Samuti on hanza.netis võtmeklientidele eraldi vaheleht võtmekliendi uudiste ja pakkumistega. Võtmeklientidele antakse neli korda aastas välja spetsiaalset kliendilehte ning e-posti vahendusel hoitakse neid kursis Hansapanga ja selle tütarettevõtete uute teenustega.
Personaalpanganduse kliente on Hansapangal 3000.