• OMX Baltic−1,7%293,99
  • OMX Riga−0,11%863,99
  • OMX Tallinn−1,16%1 914,54
  • OMX Vilnius−1,71%1 130,65
  • S&P 5009,52%5 456,9
  • DOW 307,87%40 608,45
  • Nasdaq 12,16%17 124,97
  • FTSE 100−2,92%7 679,48
  • Nikkei 225−3,93%31 714,03
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%94,34
  • OMX Baltic−1,7%293,99
  • OMX Riga−0,11%863,99
  • OMX Tallinn−1,16%1 914,54
  • OMX Vilnius−1,71%1 130,65
  • S&P 5009,52%5 456,9
  • DOW 307,87%40 608,45
  • Nasdaq 12,16%17 124,97
  • FTSE 100−2,92%7 679,48
  • Nikkei 225−3,93%31 714,03
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%94,34
  • 26.05.03, 15:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hansapanga võtmeklient on 40aastane kõrgharitud ametnik

Viis protsenti Hansapanga klientidest moodustavad nn võtmekliendid, kelleks on osutunud 40aastased kõrgharidusega Tallinna ametnikud.
'Keskmine võtmeklient on 40aastane abielus mees, kelle peres kasvab 1-2 last. Elab Tallinnas, on kõrgharidusega spetsialist või ametnik. Ootab pangalt kiiret teenindust, kompetentset teenindajat ning sõbralikku suhtumist,' rääkis Hansapanga meediasuhete juht Kristiina Tamberg.
Võtmeklientide igakuine netosissetulek algab 10 000 kroonist. Selliste klientide arv ulatub Hansapangas praegu üle 50 000. Kokku on pangal ligi miljon eraisikust klienti. Võtmeklienti iseloomustab Tambergi sõnul säästuvõimelisus ja aktiivne pangateenuste tarbimine.
Eraisikust võtmeklient peab täitma vähemalt ühe järgmistest tingimustest:
omama säästuvõimet alates 1000 kroonist kuus;
maksma laenu-/liisingumaksena alates 3000 kroonist kuus;saama igakuist netopalka alates 10 000 kroonist;omama kehtivat krediitkaarti või arvelduskrediiti, kokku limiidiga alates 10 000 kroonist;säilitama Hansapangas varasid kas väärtpaberitena, deposiidina või kontol alates 100 000 kroonist.
Võtmeklientidel on kasutada personaalne nõustamine Hansapanga nõustamiskeskustes, ööpäevaringne klienditoe telefon, pangakontorites teenindatakse neid eelisjärjekorras, pakutakse soodsamaid finantseerimistingimusi.
Samuti on hanza.netis võtmeklientidele eraldi vaheleht võtmekliendi uudiste ja pakkumistega. Võtmeklientidele antakse neli korda aastas välja spetsiaalset kliendilehte ning e-posti vahendusel hoitakse neid kursis Hansapanga ja selle tütarettevõtete uute teenustega.
Personaalpanganduse kliente on Hansapangal 3000.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele