• OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • 08.07.03, 11:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

WorldCom kärpis käibeprognoosi

Pankrotis telekommunikatsioonifirma WorldCom kärpis eile 2003?2005. aasta prognoose, tõdedes, et hinnasurve ei luba seniseid käibeprognoose täita.
Finantsportaal CNNMoney kirjutab, et käibeprognoosi langetamine tuli pärast seda, kui föderaalkohus määras firmale pettusesüüdistuste klaarimiseks 750 miljoni dollari mahus trahvi.
WorldCom ootab selle aasta käibeks 24,5 mld dollarit (338,1 mld krooni), järgmisel aastal 24,6 mld dollarit (ligi 340 mld krooni) ja 2005. aastal 25 mld dollarit (345,5 mld krooni).
WorldComi käive on eelmisel aasta pankrotikaitse palumisest alates iga kuuga vähenenud.
Varem prognoosis USA telekommunikatsioonifirma selle aasta käibeks 24,7 mld dollarit (341,4 mld krooni), järgmisel aastal 25,8 mld dollarit (356,6 mld krooni) ja 2005. aastal 27,8 mld dollarit (384,2 mld krooni).
Mais kinnitas ettevõtte juht Michael Capellas, et need prognoosid on liiga konservatiivsed.
Wall Streeti analüütikud on öelnud, et pärast pankrotikaitse alt vabanemist nime MCI vastu vahetada plaaniv WorldCom on pidanud oma ettevõtetest kliendid loovutama konkurendile AT T-le.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele