• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 20.11.03, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarbijakaitse määras oktoobris trahve 90 200 krooni eest

Tarbijad esitasid ametile 162 avaldust, millest 43,2% puudutas kaubandust ning 41,9% teenuseid.
Kaubanduses puudutas 94% probleemidest tööstuskaupu ning 6% toidukaupu. Traditsiooniliselt oli enim probleeme jalatsitega, järgnesid arvutid ning arvutikaubad, telefonid, sidevahendid ja rõivad.
Teenuste osas valmistasid tarbijatele probleeme telefoniteenused (10,3%), autoteenindus, turismiteenused ning transporditeenused (kõik 8,8%).
Reklaami puudutas kaheksa avaldust.
Tarbijakaitseameti info ning nõustamistelefon andis oktoobris nõu 1016 tarbijale. Esimest korda sel aastal ületas kõnede arv tuhande piiri.
48% juhtudest oli probleemiks kaubad. Enim oli probleeme tööstuskaupade kvaliteediga, 482 juhtumit.
19% oli probleeme teenustega. Esikohal ehitusteenustega seotud probleemid ? 27 juhtumit. Küttega oli samuti 27 probleemi, veega 18, hooldustöödega 16 ning elamuaseme kuludega 8. Elektriteenustega seoses oli küsimusi 16 tarbijal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele