• OMX Baltic−0,7%266,12
  • OMX Riga−0,3%876,23
  • OMX Tallinn−0,85%1 691,97
  • OMX Vilnius−0,38%1 034,89
  • S&P 500−0,38%5 998,74
  • DOW 30−0,31%44 722,06
  • Nasdaq −0,6%19 060,48
  • FTSE 1000,32%8 301,34
  • Nikkei 2250,56%38 349,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%116,47
  • OMX Baltic−0,7%266,12
  • OMX Riga−0,3%876,23
  • OMX Tallinn−0,85%1 691,97
  • OMX Vilnius−0,38%1 034,89
  • S&P 500−0,38%5 998,74
  • DOW 30−0,31%44 722,06
  • Nasdaq −0,6%19 060,48
  • FTSE 1000,32%8 301,34
  • Nikkei 2250,56%38 349,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%116,47
  • 08.03.04, 09:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Börsiülevaade: Baltikaga kaubeldakse alla raamatupidamisväärtuse

Ülemöödunud nädala lõpust peamiselt languspäevi näinud Baltika aktsia turuhind on alla raamatupidamisväärtuse.
Baltika aktsia kukkumine enne ja pärast kehvi eelmise aasta tulemusi on viinud aktsia hinna tasemele, kus aktsia raamatupidamisväärtus on turuväärtusest suurem.
Neljanda kvartali lõpus oli Baltika raamatupidamisväärtus 108,3 miljonit krooni. Reedene 19,4kroonine aktsia hind börsi tähendab, et turuväärtus on hetkel 106,7 miljonit krooni. Seega juhul kui aasta esimese veidi enam kui kahe kuuga rõivatootja majanduslik olukord halvenenud ei ole saaks aktsionärid ettevõtte likvideerimisel (likvideerimiskulusid arvestamata) rohkem raha kui aktsiaid börsil müües.
Reedel oli huvi Baltika aktsiate vastu madal ? tehti vaid üks tehing, milles aktsia hind kerkis ligi 6%. Enne reedet kerkis aktsia viimati 17. veebruaril. Tundub, et selleks korraks on suurem huvi nii aktsia müügiks kui ka ostuks otsa saanud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.11.24, 12:07
Tallinki keskkonnaalased jõupingutused kannavad vilja
Kuigi laevandussektoris on regulatsioonide hulk muret tekitavalt suur ja uue põlvkonna lahendusi kütuse tarbimisel pole, on Tallink pühendunud olemasolevate süsteemide parendamisele ja toonud sõitma ka uusi aluseid, ikka selleks, et CO jalajälge vähendada.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele