Praegu Eesti postimüügiturul Quellega kolmandat-neljandat kohta jagav Halens prognoosib tänavu sügisperioodiks 15protsendilist müügikäibe kasvu.
Halensi ekspordijuht Ave Rixman ütles, et Halensi sügiskataloog, mis ilmus juuli alguses, tõotab seniseid tulemusi hinnates häid müügitulemusi. Olukorras, kus Quelle plaanib saavutada kümne protsendilist turuosa ja kolmandat positsiooni oma tegevusvaldkonnas Eestis, jätkab ka Halens Rixmani sõnul aktiivset tegevust oma püsiklientuuri hoidmiseks ja turuosa juurde saavutamiseks. Seni on investeeringud hõlmanud eeskätt logistika parandamist. Eestisse toodi tagastusladu, mis tähendab tagastatud kauba eest kiiremat raha tagasi saamist ja võimalust uus tellimus esitada, selgitas ta. Selle aasta täpseid investeeringute mahtusid Rixman ei soovinud avaldada, samuti aasta käibeprognoosi.
Rixman tõi Halensi eelisena välja ka väga paindliku hinnapoliitika. Analoogiliselt Quellele on ka Halensil plaanis sügisene moe eriväljaanne ?Sügispärlid?, kuhu on välja valitud spetsiaalselt Eesti ilmadele kohased ülerõivad. ?Õnn kaasa Quellele, meie läheme oma rada,? kommenteeris ta Quelle plaane.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.