Meediaanalüütik Toomas Leito andmetel kasvas detsembris aasta varasemaga võrreldes kõigi viie suurema lehe reklaamikäive. Suurima kasvu tegi Eesti Ekspress, kes saavutas käibeks 45 protsenti enam kui 2003. aasta jõulukuul. Eelmisel aastal jäi hoolimata turuosa langusest suure ülekaaluga turuliidriks Postimees, kes teenis reklaamist 67 mln krooni ehk 2 protsenti enam kui 2003. aastal. Teistel lehtedel olid kasvud kordades suuremaks. Hea aasta oli Eesti Ekspressil, kes 57,9 mln krooniga ületas tunamulluse tulemuse üle 12 protsendi võrra. Pea sama suurt kasvu tegid ka SL Õhtuleht (38 mln krooni) ja Eesti Päevaleht (43,3 mln krooni). Äripäev jäi käibelt napilt alla Ekspressile, teenides 9protsendise käibekasvu juures 57,7 mln krooni.
Kokku suurenes viie suurema lehe reklaamikäive aastaga ligi 9 protsendi võrra, moodustades 263,9 mln krooni. ?Käibe kasvamine üle 7 protsendi on üllatus ja paneb järgmiseks aastaks kõva võrdluspõhja alla,? märkis Leito.
Leito prognoosis selleks aastaks ajalehtede reklaamikäibe kasvu 4?6%.
Autor: ÄP
Seotud lood
Föderaalreservi kolmapäevane pressikonverents valmistas investoritele üllatuse ning kulla hind sööstis järsult alla. Kas kujunemas on hea ostukoht?