Jaapani kolm suuremat autotootjat, Toyota, Nissan ja Honda hõlmasid möödunud aastal rekordilise turuosa USAs, teatab uudisteagentuur Bloomberg.
Positiivsete müüginäitajate peapõhjuseks oli eelkõige uute mudelite, nagu Toyota Tundra ning sedaanid Nissan Altima ja Honda Acura RL müügiedu. Saareriigi kolm tootjat suurendasid USAs turuosa rekordilise 34,6 protsendini. Toyota müüs seal möödunud aastal 2,1 miljonit sõidukit, kasvatades müügimahtu üheksandat järjestikust aastat. Nissani turuosa detsembris kasvas ühe protsendipunkti võrra 5,8 protsendini. Honda müüs maailma suurimal autoturul 1,39 miljonit sõidukit, mis on 3,3 protsenti rohkem 2003. aastal. See tähendas ka kompaniile 11ndat järjestikkust kasvuaastat.
?Nende müük peaks kasvama, kuna kasvab Ühendriikide elanikkond ning nende sõidukid on rivaalide omast ökonoomsemad,? lausus uudisteagentuurile investeerimispanga Credit Suisse analüütik Koji Endo.
Seotud lood
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.