Ainult osa reisibüroosid kavatseb lennupiletite hindu hakata reklaamima koos lennujaamatasudega.
Tarbijakaitseamet on viimastel nädalatel teavitanud kõiki Tallinna lennujaama kasutavaid lennufirmasid ning turismifirmade liitu sellest, et tarbijatele tuleb reklaamida lennureisi lõpphinda. Seni on piletihindu reklaamitud lisatasudeta, kirjutab Eesti Päevaleht.
Lennujaamatasud tõstavad lennupileti hinda 20-30 protsendi võrra, vahel isegi rohkem.
Näiteks kui Estonian Air reklaamib ühe suuna lennupileti hinda Moskvasse alates 695 kroonist ja Brüsselisse alates 995 kroonist, siis tasudena lisandub vastavalt 403 krooni ja 281 krooni.
Estraveli pressiesindaja Mari-Liis Rüütsalu sõnul on firma juba kuid kõikides kanalites lennupiletite hindu koos lisatasudega reklaaminud. Ometi olid veel üleeile ettevõtte koduleheküljel hinnad ilma nende tasudeta.
Lõpphinda reklaamib Estravel tema sõnul sooduspakkumise lennupiletite puhul. ?Kuigi tasud on seotud valuutakurssidega ja võivad seetõttu veidi kõikuda, peame väikese kõikumise vastu,? ütles Rüütsalu.
Ka Hermann Reisid plaanib tarbijakaitseameti nõuet lennupiletite reklaamimisel järgida. ?Iga inimene peab teadma, mille eest ja kui palju ta maksab. Kui sel aastal lennupiletite kampaaniaid korraldame, siis reklaamime kindlasti lõpphinda,? ütles firma turundusjuht Hiie Aru.
Pidevalt sooduskampaaniaid korraldavast reisibüroost Reisiekspert öeldi Eesti Päevalehele, et lennujaamatasud on prognoosimatud, mistõttu ei ole võimalik tarbijakaitseameti nõuet järgida.
Ka Matkapunkt jätkab piletite reklaamimist ilma lisatasudeta. ?Öelgu seda lennufirmadele, meie ei hakka nende poliitikat muutma,? ütles firma tegevjuht Mait Unt. ?Kui Czech Airlines annab meile hinnad maksudeta, siis reklaamime neid maksudeta. Mul ükspuha,? ütles ta.
Seotud lood
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.