Ehkki Caddy Life?i kandejõud ei ole just võrreldav sama auto kaubikuversiooniga (kaubikul maksimaalselt 754 kg, Life?il 526 kg), on võimalus autosse laadida üle poole tonni kaupa siiski igati piisav neile, kes enamasti kasutavad autot inimeste vedamiseks, vahel harva aga ka kauba transportimiseks. Liiati on Caddy Life?i võimalik soetada seitsmekohalisena (paraku küll ca 12 000 lisakrooni eest), mille puhul tagumist istmerida on võimalik vajadusel eemaldada. Rääkimata sellest, et autost leiab ohtralt panipaiku, nii istmete kui lae alt, reisijateruum on avar ja ruumipuuduse üle ei tohiks kurta küll keegi.
Tõsi, on olemas ka n-ö tavalise Caddy kombiversioon ehk samuti akende ja istmetega variant. Mille poolest see siis Life?ist erineb? Peaasjalikult seisneb erinevus varustustasemes. Life?i baasvarustuses on olemas kaks külgmist liugust, Kombi-variandil vaid parempoolne. Lisaks esimestele turvapatjadele on tal ka külgmised, baasvarustuses on audiosüsteem ning puldiga kesklukustus. Lühidalt, kõik mis ühel tänapäeva sõiduautol olema peab, see on ka olemas.
Samas tuleb tunnistada, et proovisõidul on vahe tavalise sõiduautoga siiski tuntav. Mitte küll sõiduomaduste poolelt, mis igati eeskukjulikud, küll aga on tunda lähisugulus kaubikuga nõrgavõitu müraisolatsioonist. Eriti naastrehvidega sõites on suure kõlakojaga kaubaruumist kostev rehvimüra reisijate lahutamatuks kaaslaseks. Nagu ka üsna arusaamatu aerodünaamiline heliefekt, mis tekib parempoolse välispeegli juures kiirusel üle 90 km/h.
Aga inimene harjub kõigega ja lõppude lõpuks on ju tegemist eeskätt praktilise meelelaadiga sõidukiga, mis ei pretendeerigi teab mis luksuslikkusele. Hindki on ju tegelikult üsna normaalne: baashind alates 221 900 kroonist, mis küll ca 20 000 võrra Kombi-variandist rohkem.
Seotud lood
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.