Kauppalehti kirjutas, et ettevõttel jäi n-ö leidmata 15 000 reisijat, mida veel mullu kevadel lubati. Juhatuse esimees Kari Ljungberg selgitas vahet sellega, et suvel 2004 oli kopterilende vähem kui suvel 2003. Reisijate arvu mõjutas ka hinnapoliitika. Copterline tõstis tunduvalt piletihinda ja vähendas sooduspakkumisi.
Firmajuhid, kes Copterline?i 18minutilist lendu kasutavad, on kurtnud, et sõiduplaanidest tihti ei peeta kinni ja osa reise jääb ära. Ljungbergi sõnul põhjustas seda eelmise aasta augustis jõustunud nõue, et lendurid peavad pidama kohustuslikke pause, kuid nüüd on uues sõiduplaanis see juba arvesse võetud.
Eurodes oli Copterline?i Tallinna-lendude müük mullu 10% kasvanud ja eriti aasta viimases kvartalis. Siis kasvas reisijate arv neljandiku ja hinnad viiendiku võrreldes 2003. sama perioodiga.
Üheksa kopteriga lendava firma käive 2004. aastal oli ligi 14 miljonit eurot (219 miljonit krooni), üle 2 miljoni võrra rohkem kui 2003. aastal. Ettevõttes töötab sada inimest.
Lähikuudel otsustab ettevõte, kas osta uus, 24kohaline kopter, mis hakkaks lendama 2006. aasta lõpus. Välistatud pole liini avamine Helsingist Riiga, samuti lennuühendus Turu ja Tallinna vahel.
Autor: ÄP
Seotud lood
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.