• OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 500−0,02%6 038,67
  • DOW 300,04%43 312,42
  • Nasdaq −0,02%20 026,26
  • FTSE 1000,42%8 136,99
  • Nikkei 2251,12%39 568,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,98
  • OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 500−0,02%6 038,67
  • DOW 300,04%43 312,42
  • Nasdaq −0,02%20 026,26
  • FTSE 1000,42%8 136,99
  • Nikkei 2251,12%39 568,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,98
  • 12.01.05, 08:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Eesti Energia hädaabinumber neelas sadu kroone

Tormi tõttu mitu päeva elektrita olnud pere sai ebameeldiva üllatuse osaliseks ?900kroonine mobiiliarve Eesti Energia hädaabitelefonile helistamise eest.
?Kui Eesti Energia oleks öelnud, et kõneminut on nii ja nii kallis, siis ei oleks ju toru otsa muusikat kuulama jäänud,? ütles Andres Guff Eesti Päevalehele.
?Raadios ja televisioonis korrutas Eesti Energia, et kõigist riketest teatage hädaabinumbrile 1343 ja kuna liinidel on järjekord, siis ärge pange telefoni ära, vaid oodake,? lausus Guff.
Näiteks soovitas Eesti Energia virtuaalteeninduse peaspetsialist Marko Külaots pühapäeval, et hädasolijad saadaks võimalusel ise või laseks kellelgi teisel saata infot elektririketest e-posti teel. Külaots põhjendas seda küll aja säästmisega, kuid ei maininud sõnagi rahast, mis inimestel tühja kulub.
Eesti Energia jaotusvõrgu kommunikatsioonijuht Kaie Saar tõdes, et numbrile 1343 helistades ning ka kõnele vastamist oodates tiksub aeg tõesti tavalise kõneminuti hinnaga.
Kui tavaliselt tuleb kliendil oodata kõige rohkem minut aega, siis pühapäeval oli sel numbril helistajaid väga palju. ?Pühapäeval prooviti meie telefonile, kus vastas 50 inimest, helistada 21 000 korda ja vastu võtta suutsime 6000 kõnet,? lausus Saar.
Unineti turundusosakonna juht Jaanus Tiit soovitas inimestel teha avaldus telefonioperaatorile, siis saavad nad Eesti Energiaga lahendust otsida.
EMT pressiesindaja Kaja Pino kinnitas, et ka nende firma kaalub võimalusi niigi kannatanud inimestele selles küsimuses positiivseid lahendusi leida.
?Kindlasti arutame ka seda, kuidas tulevikus sellises olukor-ras teadete vastuvõtmist oluliselt paremini korraldada,? ütles Eesti Energia jaotusvõrgu kommunikatsioonijuht Kaie Saar.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.12.24, 18:42
Kuld ja aktsiad kukkusid kolinal. Kas kujunemas on ostukoht?
Föderaalreservi kolmapäevane pressikonverents valmistas investoritele üllatuse ning kulla hind sööstis järsult alla. Kas kujunemas on hea ostukoht?

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele