Eesti Energia asub hiiglaslike tormikahjustuste mõjul välja töötama teavitamise süsteemi, mis töötaks tõrgeteta ka kriisi tingimustes.
Eesti Energia pöördus mobiilsidefirmade poole, et need loobuksid tasu võtmast tormi ajal avariitelefonile tehtud kõnede eest. Paljud hädasolijad tegid ülisuuri telefoniarveid, oodates tulutult energiafirma avariitelefoni sümfooniatega sisustatud kõnejärjekorras, kirjutab Postimees.
Mobiilsideettevõtted reageerisid sellele ettepanekule leigelt, sest kandsid elektrikatkestuste tõttu ise suurt kahju.
«Kui Eesti Energia reklaamib tasulise ooteajaga infonumbrit ja soovitab kutsungi ajal toru mitte ära panna, peaks ta rohkem telefoniteenindajaid tööle võtma,» ütles EMT kommunikatsioonijuht Kaja Pino.
Eesti Energia tavapärane rikketeadete vastuvõtmise süsteem osutus tormi ajal küündimatuks, sest suur osa pimeduse kätte jäänud klientidest ei saanudki elektrifirmaga ühendust, samuti puudus neil teave, kas nende elektrikatkestus on registreeritud ja millal tullakse viga parandama.
Veebruaris kavatseb Eesti Energia teha Eesti omavalitsusliitudele koostööettepaneku, et tulevikus ühendada kriisiolukorras jõud. Kriisi käigus juurutas energiafirma riketest internetikeskkonnas teatamise süsteemi, samuti teatamise mobiiltelefoni sõnumiga infotelefonile 1545.
Eesti Energial töötas kriisi ajal korraga üle Eesti 50 rikketelefoni teenindajat, kes võtsid hädakõnesid vastu vahet pidamata.
Seotud lood
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.